• Anonym (M)

Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??

Jag tycker att väldigt få män försöker ge fontänorgasmer

Vad beror det på?

Har jag bara träffat fel män eller försöker de inte?

Kvinna - skriv gärna i tråden om din upplevelse av detta. Försöker män?

Kan du få fontänorgasmer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??
  • Anonym (XOXO)

Har egentligen aldrig försökt och därför heller aldrig fått min sambo att komma så. Är inte säker att hon kan få sprutorgasm. Många i tråden verkar då kunna detta. Det hade väl varit lite spännande och kul att ge henne det som upplevelse men det blir ju mycket kladd och så, jag tycker det räcker med min egna sats och blöta fläcken i sängen.

• Anonym (Q)

Aldrig fått men saknar det inte. Jag kan komma enkelt både via klitoris och g punkten.

• Anonym (First-time squirter)

Kvinna här. Har under två längre förhållanden aldrig fått fontänorgasm och tänkte att jag var väl en av dem som inte kan få det, det störde mig aldrig.
    Träffade min nuvarande sambo i januari i år och han har fått mig att spruta massa gånger nu Tungan ute Första gången blev jag helt chockad, eftersom jag aldrig känt sådär tidigare vid sex. Han har fått mig att spruta både genom att slicka och genom doggy. 

Helt galen känsla, sååå skönt, men det är inget vi "siktar" på, utan det bara händer.  Sexet är ju grymt skönt även utan fontän eftersom jag lätt kan få "vanlig" orgasm också. 

• Anonym (M)
    Anonym (RB) skrev 2021-08-05 07:51:00 följande:

Jag har råkat ge min sambo det. Rejält kåta o en bit in i sexet gjorde jag något rätt o fick absolut inte sluta sa hon plötsligt kom hon i mängder. Både jag o hon stolta o malliga över den nya upptäckten! :)

Gjorde du det med fingrarna, eller var det någon speciell ställning? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Kalle) skrev 2021-07-31 18:51:58 följande:

Om du vill ha en fontänorgasm visa mannen i stället. Bara för man kan byta däck på ett fordon betyder inte man kan byta på alla slags fordon.

Det värsta är att jag inte riktigt vet hur de gör, de som har lyckats ge mig det. Så jäkla skönt så jag blir helt borta, har försökt fråga men inte fått några bra svar på hur man exakt gör. Men ja, absolut - jag får väl säga att de ska försöka typ. Många gånger kan män (säkert kvinnor också) bara få såå mycket skamkänslor över att inte lyckas när andra har lyckats så jag tycker alltid att det är känsligt att ta upp saker så. 
  • Anonym (M)
    Sugetpar skrev 2021-08-21 13:35:46 följande:

Jag kan ge mig själv fontänorgasmer :)

// Lena

åhhh hur? Jag vill också
  • Sugetpar

För mig handlar det bara om att slappna av,njuta och drömma mig bort :) Sprutar väldig kraftigt och mycket :)

• Anonym (Konstig fråga)

Hm konstig fråga?

Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??