New Dawn skrev 2021-07-18 19:18:22 följande:
Ja, så är det.
Dessutom är det ju så att sekretion från dessa körtlar normal sker vid upphetsning och sex, så det ju liksom "normalt" att finna under och efter sex.
Vid undersökningen av dessa markörer fann man inte bara dessa i själva "squirtet" utan även från urin som kvinnorna kissade ut efter sex. Av någon outgrundlig anledning är inte folk så himla angelägna att berätta det när de refterar till studien.
Problemet med fontänorgasmer är att fokuset för mycket ligger på vätskan.
Självklart kan man få en precis lika skön fontänorgasm om man råkar ha koncentrad (gul) urin i blåsan innan det sker.
Faktumet att urin kommer vid orgasm, säger egentligen inget om njutningen. För vissa blir det extra bra och då säger jag som dig....Fortsätt med det !
Är det inte skönt, eller kanske bara lite skönt, och andra orgasmer är skönare, tycker jag man ska fundera på varför man vill ha dem.
Jag tror också att män behöver vara medveten om att en fontänorgasm inte alls behöver vara bättre än andra. För vissa är det så, men det är inte automatiskt så.
Har du fått det själv?
Jag har sett i trådar att du varit såhär negativ tidigare också.
Varför?
Varför spelar det dig så stor roll vad det är i vätskan?
För mig kvittar det om det skulle vara urin iom att det inte luktar ett enda dugg som det. Oavsett om jag varit kissnödig innan i börjar eller inte. Även om det fylls på så snabbt som du säger så skulle ju det koncentrerade komma först och då skulle det ju ändå vara lite gult. Men det är det inte.
Men oavsett. Så länge det inte luktar illa så spelar det ingen roll. Det är sjukt skönt att få, för mig.
Att varna att det är kiss är ju bara så onödigt, särskilt eftersom du gör det hela tiden.