• Anonym (M)

Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??

Jag tycker att väldigt få män försöker ge fontänorgasmer

Vad beror det på?

Har jag bara träffat fel män eller försöker de inte?

Kvinna - skriv gärna i tråden om din upplevelse av detta. Försöker män?

Kan du få fontänorgasmer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??
  • Anonym (M)
    Sugetpar skrev 2021-08-21 14:32:30 följande:

För mig handlar det bara om att slappna av,njuta och drömma mig bort :) Sprutar väldig kraftigt och mycket :)

ja men använder du med fingrar eller ....? 
  • Anonym (M)
    Anonym (Konstig fråga) skrev 2021-08-21 14:36:27 följande:

Hm konstig fråga?

Hm konstigt svar...

ditt svar är konstigt, intetsägande och onödigt

• Sharpshooter
    Anonym (M) skrev 2021-08-21 13:55:57 följande:

åhhh hur? Jag vill också

Vet hur jag får en kvinna att spruta, men kanske svårt att lära dig hur du gör på egen hand....
  • Anonym (Konstig fråga)

Haha näää tog du illa upp? stackars dig?

• Anonym (M)
    Anonym (Konstig fråga) skrev 2021-08-21 16:01:53 följande:

Haha näää tog du illa upp? stackars dig?

haha skämtar du? Det är ju du som tog illa upp av hela tråden så jag antar att du inte kan... 
    Jag tycker i regel att det är sjukt märkligt att folk som inte har något att säga måste lägga sig i en diskussion. Om tråden har fått inlägg/svar så är det ju vissa som ändå är intresserade av att diskutera detta eller hur!? 

Då är det ju fullständigt obegripligt - oavsett ämne - varför vissa lägger in såna meningslösa kommentarer som du gjorde. 

Jag tar absolut inte illa upp - över vad ens? men jag blir trött på sådana människor över lag. Men ofta blundar jag bara för det för ni kommer ju inte sluta att lägga in era meningslösa kommentarer ändå. De flesta människor blir trötta på sånt men som sagt - skitsamma, gört om du vill och mår bra av det. Jag förstår det bara inte. 

tackåhej 

• Anonym (Xx)

Levde med min man i 20 år. Han försökte aldrig och själv tänkte jag inte tanken. Sex var aldrig viktigt, på ngt sätt. Men nu, min nuvarande man kämpar stenhårt för att skänka mig mesta möjliga njutning, för att han VILL göra det, inte för att vara snäll mot mig eller så. Detta har resulterat i att jag älskar vårt sexliv OCH att jag får helt galna fontänorgasmer som tar andan ur mig. Nu kan jag få tre olika sorters orgasmer och det är helt magiskt vad våra kroppar kan tillsammans!

• Anonym (Göran)

Jag tror det beror mer på kvinnan än på mannen.

• Sugetpar
    Anonym (M) skrev 2021-08-21 15:49:31 följande:

ja men använder du med fingrar eller ....? 

Både fingrar och dildo :)
  • Anonym (Konstig fråga)

Mmm inga problem o ge en kvinna orgasm? fista eller slicka funkar fint? binda, smiska tycker de flesta om med, att jag tar för mig så de e lugnt

• Anonym (G)

Har aldrig provat och kommer aldrig att prova då jag inte har något intresse av det. Finner det ganska motbjudande faktiskt, men each to their own som de säger i Usa.

• Anonym (Slyna)

Har hittills bara fått orgasm av onani. Ibland sprutar jag och ibland inte. Jag gör exakt likadant med mina fingrar.

• Anonym (XOXO)

Shit! Att så många män procentuellt kan framkalla en sprutorgasm hos en tjej!! Vilken lektion sov jag igenom i skolan när man fick lära sig detta? Har själv varit med typ 10 tjejer men ingen har sprutat och jag har inte fattat att det beror på mig!

Utgår nu från svaren att merparten av ni tjejer kan få detta och då är vi ju ändå några misslyckade stackare som inte kan erbjuda er detta.

Jaja, finns det något klipp på youtube eller liknande man kan fördjupa sig i så man kan leverera till nuvarande tjej vid nästa tillfälle?

• Anonym (Slyna)
    Anonym (XOXO) skrev 2021-08-21 22:49:23 följande:

Shit! Att så många män procentuellt kan framkalla en sprutorgasm hos en tjej!! Vilken lektion sov jag igenom i skolan när man fick lära sig detta? Har själv varit med typ 10 tjejer men ingen har sprutat och jag har inte fattat att det beror på mig!

Utgår nu från svaren att merparten av ni tjejer kan få detta och då är vi ju ändå några misslyckade stackare som inte kan erbjuda er detta.

Jaja, finns det något klipp på youtube eller liknande man kan fördjupa sig i så man kan leverera till nuvarande tjej vid nästa tillfälle?

Det beror inte på dig..
  • Anonym (Xx)
    Anonym (XOXO) skrev 2021-08-21 22:49:23 följande:

Det beror inte på dig, inte heller på tjejen. Skulle säga att det skulle vara kombinationen, eller någonting. Min man nu kan, men vi har verkligen lärt känna varandra, har en högst levande dialog och har experimenterat fram en teknik. Inte med syftet fontänorgasm, utan bara att det ska bli så skönt som möjligt. Plötsligt en dag bara kom det och vi blev helt chockade båda två. Jag kan inte på mig själv då det kräver intensitet - och kraft. Min man har inte heller nått det här med någon annan så det är verkligen en gemensam resa vi gjort.
Svar på tråden Fråga till män: kan du ge kvinnan fontänorgasm??