Är invandringen en belastning?
Detta missförstår du (utan egen förskyllan antar jag) till att andra menar att det är krig i Danmark och Polen eftersom det resonemang du presenterar underförstår att de flykting som kommer genom Danmakr och Polen enbart är flyktingar från krig om det faktiskt är krig i Danmark och Polen.
Summerar det hela med att konstatera att du vill påstå att ANDRA pratar om krig i dessa länder trots att ANDRA sagt att det spelar ingen roll för flyktingstatus om det är eller inte är krig i dessa länder.
Men citera gärna var ANDRA pratat om att det ÄR krig i dessa länder.
Redan i ett av de första inläggen från ditt nick påstår du ur luften att andra glömt att Danmark inte befinner sig i krig - betyder det att du menar att dessa andra tror att det är krig i Danmark?
You tell me!
Här kommer ett utdrag ur detta inlägg där du pratar om krig i Danmark och vad andra tror om detta.. Det är helt klart att pratet om krig i Danmark och Polen är din dimridå
kjk
...
Men det som de allra flesta verkar ha glömt är att DANMARK INTE befinner sig i KRIG!
...
Sakfel av dig, som vanligt.
Jag har aldrig, inte en enda gång, kommit med något enda påstående om detta.
Och samma sakfel upprepas igen och igen.
Inbillar du dig att en lögn blir sann om du upprepar den tillräckligt många gånger? I så fall lyckas du kanske med dig själv, du lyckas förmå dig själv, in i dimman, att tro på din egen lögn?
Fakta är att jag har aldrig, inte en enda gång, pratat om det som du påstår.
Visa i så fall faktabaserat och med citat att jag har fel så lovar jag som vanligt att korrigera mig.
Kan du ge motsvarande löfte? Att du korrigerar dig själv när det faktabaserat visas att du har fel?