Anonym (SkaffaSladdis) skrev 2024-09-26 21:03:34 följande:
Tycker du bara ska sluta prata helt om temp/graviditet och ägglossning med (honom alltså) prata med oss istället 😅sen ha bara sex relativt regelbundet och agera helt normalt runt ägglossning gällande sex alltså, så hade jag gjort om. Blir stress och press & verkstad. Inget man vill känna runt sex. Även fast vi kvinnor har full koll, men lätt för att det ska bli krav och måsten för mannen= osexigt .
sen ska du ju inte själv ha sex heller om Du inte känner för det, givetvis. Hoppas du är med på hur jag menar 😁
Jo jag ska nog göra det, inte prata om det alls, han behöver nog det efter dessa år. Men det finns ju också risk att missa denna gång nu, för kommer bli väldigt krystat om jag visar något intresse, invit imorgon när han vet att jag har ägglossning på g. Berättade det igår, men varit tyst idag :D
Men nästa månad kanske jag bara kan låta det rulla på och försöka att inte vara stressad själv att pricka in exakt rätta dagar. Det är bara att han har blivit nästan lite anti sex helt och hållet efter de här långa tiden.
I början var vi som kaniner hade sex varje dag hela äl veckan typ för att nu i slutet 1-2 dagar runt äl.