Ägglossning på g. förra månaden tog vi en paus. Vet inte vad jag vill göra. Lite smått panik då biologiska klockan tickar, jag vill ha ett barn till, men maken har sagt nej för läääänge sen. Men ändå har jag fått med honom på noterna hyfsat bra. Vi har det bra nu med vår älskade son på 4,5 men jag oroar mig för allt just nu känner jag. Kommer min lilla grabb känna sig ensam som inte har syskon? Kommer han känna sig bortstött om vi får ett syskon som tar mycket plats och tid i början?
tänk om jag drabbas av tvåbarnschock?
har börjat stressa upp mig för ägglossningens också, det känns så krystat. Hela den här bebisverkstan under 4 år har förstört vårt sexliv, vi borde bara ha nöjt oss med vår son å inte tänkt på att skaffa barn utan haft sex för lustens skull.
vet knappt längre hur jag naturligt förför min man, utan att det blir, älskling nu har jag ägglossning ska vi försöka igen eller har vi gett upp? Hur sexigt låter det?.
Å jag måste satsa på morgonsex för jag jobbar kväll och in på natten hela veckan?
vilket gör att vi dessutom sover i skilda rum denna arbetsvecka för att jag inte ska väcka hela familjen när jag dundrar in på natten.
det här är inte lätt, och har ju inte precis gjort det enkelt under de här snart 4 åren av försök.
ni är så gulliga i den här gruppen, ge mig hopp och tips.
jag tror iofs att min man helt gett upp och inte vill längre vilket gör det ännu svårare att prata om.