• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Lojsan DN
    Idaho1989 skrev 2024-08-13 12:29:45 följande:

Var på UL idag, ingen hjärtaktivitet. Såg ut att ha stannat i ca v6+3 så för en vecka sen. Orkar typ inte ens vara ledsen, känner mig mest tom och vill bara att det ska vara över.

jag beklagar verkligen 🥺 Att stänga av sina känslor är rätt vanligt ändå. Men jag hoppas att ni försöker igen snart, så fort du är redo. 
  • Alvedon83

Här fortsätter det nedåt, mensen kommer nog idag eller i morgon. Brösten har slutat ömma också. 

Lojsan hur går det för dig? ☺️

• Lojsan DN
    Alvedon83 skrev 2024-08-14 05:49:09 följande:

Här fortsätter det nedåt, mensen kommer nog idag eller i morgon. Brösten har slutat ömma också. 

Lojsan hur går det för dig? ☺️

Det är inte våran tur denna gången heller 🥺 Mina bröst börjar också ge med sig, så dippen kommer nog imorgon tror jag, neg test i dag med. 

• Alvedon83
    Lojsan DN skrev 2024-08-14 06:45:56 följande:

Det är inte våran tur denna gången heller 🥺 Mina bröst börjar också ge med sig, så dippen kommer nog imorgon tror jag, neg test i dag med. 

Men alltså din graf är ju perfekt! Hur kan testet vara negativt? 😓
  • Anonym (Längtan efter barn nr 2)

Var på UL idag, ingen hjärtaktivitet. Såg ut att ha stannat i ca v6+3 så för en vecka sen. Orkar typ inte ens vara ledsen, känner mig mest tom och vill bara att det ska vara över.

Vad tråkigt ???? beklagar!! 
  • EJT
    Lojsan DN skrev 2024-08-14 06:45:56 följande:

Nää, vad tråkigt isf! Din kurva gav ju massa förhoppningar. Är det tidiga tester du tagit?
  • Anonym (Hm)

Beklagar 😔 det är så tufft, ta hand om dig ❤️
  • Anonym (Längtan efter barn nr 2)

Suck! 

igår vaknade jag med lätt feber och hosta. Samma sak idag. Feber hela natten. Fick glad gubbe på ÄL-testet precis. 

Har fått utesluta dagens och gårdagens temp då de ligger så högt  

Hur påverkar feber själva ägglossningen? Det blir svårt att se om det verkligen blivit ägglossning om inte febern försvinner idag. 

• Anonym (Hm)
    Alvedon83 skrev 2024-08-14 06:51:08 följande:
    Men alltså din graf är ju perfekt! Hur kan testet vara negativt? 😓
    Det är det som är tråkigt med att tempa, det kan se hur bra ut som helst utan att betyda något. Jag har slutat ta tempen efter konstaterad ägglossning för att slippa den terrorn som det är att analysera tempen fram till bim. 
  • Alvedon83
    Anonym (Hm) skrev 2024-08-14 08:44:16 följande:
    Det är det som är tråkigt med att tempa, det kan se hur bra ut som helst utan att betyda något. Jag har slutat ta tempen efter konstaterad ägglossning för att slippa den terrorn som det är att analysera tempen fram till bim. 
    Jag tänkter alltid att jag ska göra så men sen så har jag svårt att låta bli😅 nästa cykel ska jag inte tempa alls det är skönt att ta paus då och då.
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida