För oss 35+ som försöker bli gravida
Hur ser din graf ut nu? Efterlyser massa grafer!!! 🤓
Här är min än så länge ganska intetsägande 🤪
Här kommer min tråkiga graf, tempen ligger lägre än de månaderna när jag plussat.
Här kommer min tråkiga graf, tempen ligger lägre än de månaderna när jag plussat.
Brallans: Hahà inte för resten av familjen kan jag säga 😂
nej FF har satt den dag 15 men nu som osäker, fick positivt ÄL test då men min kropp led satans plåga cd 17 och efter det sköt tempen i höjden så är övertygad om att FF är två dagar för tidigt och vet inte hur jag ska få den att ändra sig 😂
Kan tillägga att jag har två barn sen tidigare (-09, -12) och maken likaså (-00, -02) men att detta förhoppningsvis blir vår första gemensamma.
Vad är det för ålder på er här i tråden?
Välkommen till oss 😃
Håller tummarna för att allt kommer se bra ut med bebis i magen!
jag är 40 år och min man 33 år, vi har en dotter på 6 år och jag var klar med barn men min man ville gärna ha en till och efter lite funderande jag med 😃
Öööh 🙄 Eller så funkar det inte att lägga in bilder nu..
snygg graf den skulle jag vilja ha 😂
Alltså min temp förvirrar mig. Så Här låg har den aldrig varit efter äl förutom dagen innan mens typ men det borde vara en vecka kvar 😱
Hmm den förvirrar mig med, tempar du i munnen? Varit förkyld och sovit med öppen mun?
Jag sover med öppen mun så innan jag tar min temp i munnen ligger jag några minuter med stängd mun 😂
Obligatoriska dagsgrafen
Obligatoriska dagsgrafen
Ingen mens ännu och hel blankt (negativt test idag också). Kanske hade jag inte äl när kga trodde ändå? Känner mig mycket förvirrad?, vill bara att mensen kmr så att vi får börja om igen.
Samtidigt nästa cykel har jag lite funderingar kring, för om det tar sig då kommer bf krocka med en nära familjemedlems bröllop. Jag kommer få göra kejsarsnitt därför kan jag redan nu räkna ut ganska exakt på dag när det blir för de kmr plock ut bebis i vecka 37+ till 38 som sist antar jag. Så är inte helt optimalt. Samtidigt har vi nu inkl missfallet försökt över ett halvår nu och känns inte som vi har råd att bara vaska en äl, man blir ju inte yngre så att säga :P Hur hade ni gjort? Antar att ju längre man försökt ju mindre börjar man bry sig om att försöka tajma någon viss årstid etc.