För oss 35+ som försöker bli gravida
Hej
Skit med blanka tester och dippande tempar, men nästa månad då jäklar.
Hoppas kunna hoppa av avbrytarbänken snart 😃
Hej
Skit med blanka tester och dippande tempar, men nästa månad då jäklar.
Hoppas kunna hoppa av avbrytarbänken snart 😃
Är det nån som haft utebliven ägglossning som ni vet om och isåfall hur lång var cykeln och den efter? Kom ÄL på ungefär samma cd som vanligt eller blev nästa cykel kortare eller längre än vanligt?
Är rädd att ÄL blir tidigare nu efter en lång cykel utan ägglossning och att ÄL då kommer nu under mensen...
Här tuffar jag på lite ensamt i lutealtåget känns det som. Tempen är hög men inga positiva test, aja sitter här och tittar ut och väntar på stupet nu. 📉
Jahopp,
skulle ta stygnen idag, kom dit de tittade och hej det var infekterat och inte lite heller så nu har jag fått penicillin och ska tillbaka på onsdag igen, äl ska knacka på snart och jag hoppas verkligen att den inte pajas av detta..
Men nu hoppas jag det bara kan bli bättre 🤣
God morgon alla 😃
Tempen är lite på uppåtgående tren, misstänker att jag kanske kände av något nyp och obehag på ÄL+10.
Jag vet inte om jag är ute och seglar, men har haft lite ont (mer en molande) i magen i 2 dagar nu. Kanske växtvärk 🤷🏻?♀️ Negativt i dag igen, men finns dom som har plussat efter bim 😄 Försöker hitta alla ursäkter som finns här nu. Ibland känner jag mig gravid och ibland inte. Här är grafen iaf, skickar med en overlay på senaste cykeln då jag trodde jag var gravid och en på när jag var gravid.
Hahahahaha. Handikapptillstånd. Roligaste jag hört på länge! 😂🤣😂 Älskar din man utan att ens ha träffat honom!
Låter som en bra plan att börja med ältest nu då! Undrar om tempen är knäpp pga infektionen du har i kroppen.. 🙄🤔
Nej, jag är på cd 6 idag, så äl borde ske typ nästa onsdag-torsdag, ifall letrozolen funkar som den ska ✊🏼
Brallans: skönt?! 😂 Jag blir ju knäpp de där dagarna av väntan 😂 Men så är jag en väldigt otålig människa också... Sånt här gör ju att jag får lära mig tålamod, helt klart 🤪
Har haft lite känningar i magen, på både höger och vänster sida, jag önskar ju i hemlighet att få tvillingar och hoppas kroppen släpper fler ägg. Men jag får dåligt samvete när jag tänker det, för i första hand vill jag bara bli gravid och få ett friskt barn. Vi har ett barn med speciella behov, så jag önskar mest av allt att bebis får vara frisk och kry
Haha ja det är ju lite olika dagarna efter äl hur man är 😆 jag har sämsta tålamodet men ändå lyckats så du fixar det ✊🏻
Ah spännande, klart man får önska men man är ju i slutändan glad oavsett, förstår dig helt 😃
Tempar jag avvikande tider så räknar jag om tempen och lägger in rätt temp med den vanliga tiden jag brukar ta tempen, finns en sida man kan räkna om tempen på men jag räknar av en grad per timme om jag sover längre och tvärtom om när jag går upp tidigare..
Kul då har vi nog äl hyfsat synkat denna gång 😃
Hej jag har ju börjat tempa för första gången denna cykel. Registrerar i fertility friend, fick imorse en blå trekant för att jag tog tempen för sent (sovmorgon) haha. Läst någon gång att ni räknat om tempen, hur funkar det, hur gör ni då?
Börjar närma mig äl som borde komma framåt helgen så börjat ta äl stickor nu också från och med idag. Inget starkt utslag imorse.