För oss 35+ som försöker bli gravida
Hej gänget! Ett tag sedan sist och ser att jag kliver direkt in i hetluften med flera lovande grafer! Hejaheja vad glad jag blir! 🎉😊
Vore himla fint med glada nyheter här, för det blev ingen solskenshistoria för mig. Graviditeten hade stannat även denna gång. Usch vad ledsen jag blev och helt opepp på jul och firande. Nu börjar det kännas bättre och jag väntar på att sluta blöda och få testa negativt efter två omgångar tabletter. Ska på koll igen på torsdag och håller tummarna för att allt då är ute så jag kan få gå vidare.
Tack för alla varma kommentarer sist jag var inne och berättade om vul, de värmde i hjärtat även om jag inte orkade svara då! ❤️
2023 alltså, jag tror ändå på det! Börjat tempa lite smått, men ser fram emot när det gått en mens så det går att förstå kurvan igen. Och känns bra att vara tillbaka!! 👊💪
Ja 2023 är vårt år det har jag bestämt, det ska regna plus här i tråden och det ska bli massa bebisar av dem, jag hoppas så att vi som tittar in nästa jul här i tråden har en bebis i famnen!
Kul att du börjat tempa :)