MalinJ skrev 2022-12-09 09:32:11 följande:
SYNERRICAL: Gör du? Jag tyckte att det var mindre tydligt idag. Var svårt och ens få en bild på det idag och tänkte att jag nog bara inbillade mig 🤣
Hade ett testa tidigt kvar men det blev blankt också, kanske att jag såg något men jag vet inte.
Har fortfarande flytning, lite ljusbrun/rosa, lite små prickar i, ibland lite trådliknande kvalite och lite klibbig.
Ingen mensvärk men fick för en stund sen någon sorts värk på min vänstra sida av livmodern som känns bak mot ryggslutet.
Nästan lite likt mensvärk men ändå inte och bara på ena sidan, ganska stark smärta.
Låter inte så bra i mina ögon iaf, så vad detta betyder vet jag inte. Kan det ha tagit sig men kroppen håller på och tar hand om det nu? Alltså skyffla det ur kroppen så att säga. För smärtan börjar nästan känna sig lite likt det.. :(
Men borde inte tempen sjunka även vid ett missfall? Åååh jag blir knäpp helt seriöst, kan bara gissa också För jag har ingen aning om vad som händer 😭😭
Jag tyckte jag kunde ana något på ditt test du la ut idag medans jag såg nada igår så fortsätter hålla tummarna.
När jag fått mina tidiga missfall så har min temp börjat sjunka först sen har jag börjat blöda.