För oss 35+ som försöker bli gravida
Spännande, vad är det för tillskott? Är det något du läst dig till själv eller fått rek av läkare?
Egentligen samma fråga till dig Symetrical, ang
letrozoltabletten.
Jag vet inte hur jag ska tolka min kropp just nu. Fick ju en blödning som startade för ca 1,5 vecka sedan och sen missfall ca för 1 vecka sedan. Och igår testade jag i princip neg på grav test (bara jättesvagt.) Idag har jag fått ?mens-ont? i magen pånytt och tog då även ett äl-test som visade starkt utslag? Om jag fortfarande visade positivt på hcg tester hade jag ju tänkt att det var det som spökade på äl testet. Men nu när hcg är neg och äl test positivt så undrar jag, kan jag ha äl redan? Eller så är det bara efter kramper från missfallet. Har för övrigt haft som kramp i magen hela helgen (men hade lagom blivit bättre). Tänkte då i helgen att det var nog bara livmodern som drog ihop sig igen. Vore ju fantastisk om jag redan har äl samtidigt kan jag stilla undran hallå kroppen ska du inte det lite lugnt, orkar du detta nu..?
Jag hade så lite mens förut samt hyfsat svag äl, dvs lite flytning så fick jag tips om att jag kanske har en lite klen slemhinna så då började jag knapra EPA glandin och Membrasin vilket efter ett tag ökade min mens samt äl symptom, slipper också spottings dagen innan mens.. började den även med inositol mellan mens och äl.. min äl har även stadigt legat på CD14 och inte CD11-12 som innan..så nu vågar jag inte sluta men skulle säkert kunna välja membrasin eller EPA Glandin och inte båda 😆
Ja kroppen är helt fantastisk, tänker att får du äl så är kroppen redo igen så var det för mig när jag fick missfall, var så förvånad att den liksom hoppade igång igen så snabbt nu när jag fick x så tror jag den hoppade över äl och gick direkt på mens istället, kände säkert att den behövde rensa lite till..
Orkar ni köra så gör det, finns ingen anledning att vänta om kroppen är redo 😊