Snorkfrökenhär skrev 2022-11-30 11:10:29 följande:
Brallans så himla härligt att din kropp äntligen början "komma tillbaka". Värsta som finns att bara vänta ut saker man inte styr över. Kroppen din verkar ju vara fantastisk på att fixa själv, hoppas att det fortsätter så
Ja sjukt skönt att vara borta från avbytarbänken som jag varit helt fastlimmad vid för länge, nu jäklar kör vi haha
Hannis1983 skrev 2022-11-30 11:14:09 följande:
symetrical: jag lovar att jag ska testa så fort de anländer brevlådan kan vara så att de kommer redan idag. 😃 Håller tummarna för att du släppt ett riktigt guldägg nu!
Brallans: stort tack för peppen! Du ska veta hur mycket jag hejar på dig!
Tack detsamma :) nu peppar vi för dina test!!
Hanna Gitta skrev 2022-11-30 11:23:31 följande:
Nu har jag precis haft videomöte med en gynekolog i stockholm, 60 mil bort, så dagens teknik är ju fantastisk på det sättet! Han var inte orolig över att mina hormoner (FSH?) störtdykt och jag plötsligt var ofertil när jag varit gravid och fött barn så nyligen så han tyckte vi skulle avvakta med att ta de proverna när det ändå kostar 800-900 kr. MEN han har skrivit ut Letrozol som jag ska hämta ut och så ska jag ta dem i två cykler och han lät väldigt hoppfull att jag skulle bli gravid, men vi ska ha ett uppföljningsmöte i januari-februari Det känns ju plötsligt väldigt hoppfullt och peppigt! TROTS att jag fick mens idag med världens mensvärk. Men tydligen så ska jag börja ta tabletterna på dag 3 så jag slipper ju vänta. Woohoo
Härligt att det rör på sig, Letrozol verkar ju göra susen för många så hoppas det funkar för dig, nästan så man själv vill ha det haha.
Lojsan DN skrev 2022-11-30 12:00:42 följande:
Haha kul att du fick dig ett litet gott skratt 😂
Skrattade lite gott när jag skrev det med, fick upp bilder i huvudet 😄
Vi får hoppas att du får en fin julklapp nästa månad då
Ett hysteriskt skratt :)
Ja tänk om vi alla kunde få det här inne :)
Twigman skrev 2022-11-30 12:19:04 följande:
Det är nog fler än jag som är här inne och smygläser innan de presenterar sig, så härlig stämning här så det är svårt att inte kolla emellanåt!
Ohh, härligt att synka med någon annan också. Blir lite rädd att hoppas för mycket på ett plus nu innan jul. Man har ju hört att vissa som har svårt att bli gravida får det där pluset när de slutar försöka 😅 Kroppen är bra märklig ändå, men fantastisk också såklart när man ser vad den klarar av 🥰
Glömde välkomna dig, varit lite väl uppe i mig själv senaste dygnet haha.
Håller tummarna för ett fint plus för dig :)