För oss 35+ som försöker bli gravida
Ååååååh jag ser 😃😃😃😃
Ååååååh jag ser 😃😃😃😃
Eller hur!?!!!! Vi är så himla starka! 💪🏼👊🏼
Hoppas att du får fatt på resultatet och att det är noll!! ✊🏼😀
Hade gått ner från 212 till 115 så det var ju betydligt bättre än sist, nu hoppas jag det håller i sig så borde jag vara nere på 0 om en vecka hoppas jag, då ska jag fira med att börja tempa samt börja på ny cykel i FF 😂
Hurra! Det var ju verkligen bra!! Heja kroppen! 👊🏼👏🏼
När tar du nästa blodprov?
Brallans: Låter jättebra med en rejäl nedgång äntligen! Det är så hemskt att vara i limbo och inte veta vad som ska hända. Tortyr 😖
När det gäller våra gamla 🍳 och eventuell otur så tror jag också att det är senaste X:et var just otur. I övrigt tror jag att det är ett bra tecken att du verkar bli lätt gravid. Det är klart att vi kan ha lite färre starka ägg, men då är det ju viktigt att vara på när ett sådant ändå släpper! Så tycker inte du ska tänka att det är fel på dig ❤️
Tack för alla grattis och lyckönskningar - ni är för fina!
Vågar inte riktigt tro på det ännu så jag lutar mig mot era stöttande ord. Skulle vara helt fantastiskt om det gamla, rostiga maskineriet lyckats skaka fram ett guldägg
Jag håller er uppdaterade!
Här är lite dep idag. Temp på 36,1. Verkligen ogillar starkt när den ligger på det! Det betyder ingenting rakt ut sagt. Blå! Så jag har verkligen inte lyckats ägglossa, trots 2 tydliga tappra försök. Och nu känns det inte längre som jag ska ha mens heller.
Hej tjejer. Tog en paus från FL efter mitt sista negativa försök förra månaden.
Men guess what?! Jag PLUSSADE i morse! Helt sjukt 😭 Har inte berättat för nån än, förutom sambon såklart, men kände att jag måste berätta, så ni får va först att veta 😆
Stort Grattis i efterskott Symetrical hoppas det blir åka av nu under dina äl dagar 😃