• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Trollskan
    Anonym (Magnolian) skrev 2021-07-20 10:35:00 följande:

what?? neej ja kan knappt tro på det... känns för bra för att vara sant haha. 

tror du verkligen det???? :O haha!

Det här var btw ett vanligt test, inget testa tidigt test, och om jag har 14 dagar lutealfas så kommer min mens den 23e. 

Mina positiva har varit svagare innan jag fick sonen :)
  • Trollskan

Så dumt av mig att fortsätta kolla tråden när jag blöder mer än någonsin men känner mig fortfarande gravid konstigt nog :D

• Anonym (Magnolian)
    Trollskan skrev 2021-07-20 11:11:13 följande:
    Mina positiva har varit svagare innan jag fick sonen :)
    jaha.. oj nu fick jag fjärilar i magen, du gav mig hopp haha! 

Den ultimata domen är om 3 dagar, ska jag vänta till dess eller ska jag springa och köpa ett digitalt testa tidigt test redan NU ? 
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (JG) skrev 2021-07-20 09:56:12 följande:

Jag sa också augusti faktiskt och det var väl ändå tur man inte började då med tanke på att det verkar ta tid denna gången.

Blir mitt tredje försök nu men denna gång provar jag äl-test från clearblue. Aldrig haft äl test innan bara app

Om någon har erfarenhet av dessa så dels gärna med er

Jag har använt clearblue äl test, dom lila som visar både hög och max fertilitet. Jag tyckte dom var enkla att använda men jag fick aldrig fullt utslag. Fick bara hög. Sen tog testerna slut och så fortsätter jag med billiga stickor och då hittade jag äl kort därefter :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Magnolian) skrev 2021-07-20 09:56:59 följande:

Vad tråkigt!! Men nu slapp du slösa ett test! Haha. Håller tummarna för augusti, majbebis då!

Är det sant.. ja jag misstänkte det haha. Jag tog ett test precis nyss trots att det inte var morgonens första kiss och med ett RFSU test tyvärr haha. Det här va resultatet:

Och spökstrecket levererades så klart, RFSU diskriminerar ingen :P

Men du.. Det där ser inte ut som ett spök! Jag tror du ska springa och köpa ett tidigt test för jag tror du är gravid faktiskt. För det där ser rosa ut!! Åh vad spännande! Håller tummarna! Jag stannar kvar i tråden tills jag vet hur det gått för dig sen hoppar jag vidare till augusti träden :)
  • Anonym (Magnolian)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-20 11:42:32 följande:
    Men du.. Det där ser inte ut som ett spök! Jag tror du ska springa och köpa ett tidigt test för jag tror du är gravid faktiskt. För det där ser rosa ut!! Åh vad spännande! Håller tummarna! Jag stannar kvar i tråden tills jag vet hur det gått för dig sen hoppar jag vidare till augusti träden :)
    omg..  jag är så rädd för att få upp förhoppningarna nu. jag har typ tappat all koncentration nu, är helt borta.. jag tror jag måste springa och köpa ett test för att lugna mig. 

men tror du att det digitala testet kan visa ett trovärdigt resultat även om jag testar igen nu nu istället för att vänta till imorgon och testa på morgonen?

vet inte hur jag ska göra..
  • Fialotta8
    Anonym (Magnolian) skrev 2021-07-20 11:59:48 följande:

omg..  jag är så rädd för att få upp förhoppningarna nu. jag har typ tappat all koncentration nu, är helt borta.. jag tror jag måste springa och köpa ett test för att lugna mig. 

men tror du att det digitala testet kan visa ett trovärdigt resultat även om jag testar igen nu nu istället för att vänta till imorgon och testa på morgonen?

Ditt test ser helt klart tillräckligt positivt ut för att visa utslag på digitala :D ta ett idag! Lycka till!
  • Bopbopipop

Jag tog digitalt mitt på dagen och fick positivt! Höll mig dock från att kissa typ 4-5 timmar :) lycka till!
  • rosahimmel

Ni som närmar er BIM, har ni några gravidsymtom? Jag har BIM den 22 och varit svagt illamående idag och igår, lite ömma bröst men annars inga andra känningar. Tveksam på om det tagit sig..:)

• rosahimmel

Tycker också testet såg positivt ut, jag hade testat med digitalt om jag var du! Så spännande, uppdatera oss gärna :) Håller tummarna för dig.
Svar på tråden BIM JULI