• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Anonym (JG)

Första digital clear blue äl testning idag och ingen smilie, provar igen imorgon

• rosahimmel
    Nótt skrev 2021-07-20 23:37:39 följande:

Ja det får vi göra! Mest troligt hade jag en rätt så sen ägglossning, och det är därför jag inte känner av något ännu. Men det stämmer inte riktigt med tempen, som droppade natten till igår och den brukar droppa samma natt. Så får jag mens på fredag tex så är det väldigt långt innan! Men.det återstår& se!

Ja det var ju lite underligt att tempen sjönk idag när du har BIM senare, tempen brukar ju ha rätt annars!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Anonym (Magnolian) skrev 2021-07-20 21:10:48 följande:

Tack så mycket! Känns overkligt :D

Hmm intressant! Avtar det då hela dagen eller bara en stund?

Njaa, det kommer väldigt lite sen kommer det mer dagen efter. Så får se imorgon, men helt säker på att det är mensen som bråkar.
  • Anonym (:))

Hoppar också in här. Jag har BIM den 31/7. Är 4-5 dagar efter äl. Fick ingen maxad stegring på äl testen denna månad. Brukar testa på eftermiddagen med stickor men denna månad testade jag på morgonen med stickor, kanske var därför det inte vart så starkt. Inte haft särskilt mycket sex heller.

Men idag blev jag lite misstänksam, har molande värk och vaknar vid 04 både igår och idag. Detta har enbart hänt under mina graviditeter (5 missfall och 1 son). Väldigt tidigt att börja känna efter men svårt att låta bli. Hehe

• rosahimmel

Fick min mens idag tyvärr. Ingen mensvärk alls som jag brukar ha dock (kraftigt), och väldigt lite mens än sålänge.

• Nótt
    rosahimmel skrev 2021-07-20 23:49:03 följande:
    Ja det var ju lite underligt att tempen sjönk idag när du har BIM senare, tempen brukar ju ha rätt annars!

Visst är det! Och varje dag flyttar NC fram min beräknade mens, vilket är skumt? Som att den inte tycker att tempdroppningen räknas? 

Fortfarande ingen mens. Tyckte jag hade liiiiite lite mensvärkskänningar igår, men fortfarande ingen färg i trosorna. Imorgon är sista BIM-dagen om jag hade äl i det fönster jag brukar ha, men kan ju ha kommit senare. Har mindre ömma bröst idag också än tidigare... Det är som att kroppen har mens fast glömde mensen haha!

Läste att du fick din mens nu, tråkigt =( Nya tag nästa månad!

• Längtar efter Dig

Usch nu börjar jag bli riktigt frustrerad. Verkar inte som att det blir något denna gången heller:'(

Är idag på bim - 3 och helt blank sticka. Brukar alltid plussa innan bim. Och har inga symptom alls. Så himla trist denna väntan. Och en kompis visade sin clearblue med "gravid" idag. Ingen bra dag idag, även fast jag är väldogt glad för henne såklart!

• Nótt

Sista BIM-dagen imorgon.. (hade 21-23). Börjat få mensvärk så smått igår och idag så är nog kört. 

Ändå vill jag testa idag, varför är det så svårt att vänta? Man får ju veta tids nog eller inte haha..

• Attansbananattack

Här är mitt, 8 dagar innan bim, cb early och när 3 minuter gått såg jag ett svagt streck men synligt nog för blotta ögat! Vad tror ni?

• Anonym (Bebisdrömmar)
    Attansbananattack skrev 2021-07-22 11:02:33 följande:

Här är mitt, 8 dagar innan bim, cb early och när 3 minuter gått såg jag ett svagt streck men synligt nog för blotta ögat! Vad tror ni?

Min erfarenhet av cb early är spökstreck :( men om du klarar att hålla dig med att testa till på lördag morgon så ska du se en tydlig ökning på strecket om du är gravid :)
Svar på tråden BIM JULI