• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Anonym (Hondär91)

Hej,

Följer gärna denna tråd. Blev gravid för första gången i januari i år, tyvärr slutade det i ma som upptäcktes på ultraljud i v.12 :( Är nu inne på 3 försöket sedan dess och har bim idag, sååå nervös men vågar verkligen inte hoppas på något. Trodde aldrig det skulle va så jobbigt att försöka få barn ????

• Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Hondär91) skrev 2021-07-24 17:01:02 följande:

Hej,

Följer gärna denna tråd. Blev gravid för första gången i januari i år, tyvärr slutade det i ma som upptäcktes på ultraljud i v.12 :( Är nu inne på 3 försöket sedan dess och har bim idag, sååå nervös men vågar verkligen inte hoppas på något. Trodde aldrig det skulle va så jobbigt att försöka få barn ????

Beklagar ditt ma :( tufft när man hunnit såpass och man tänker att allt ska gå fint.

Ne det finns mycket som kan gå snett :( plötsligt har man försökt i nästan 1 år, varit gravid 2 gånger under den tiden och i nästan 6 månader men ingen bebis att krama för det. Jag är inte alls bitter... =/
  • Längtar efter Dig

Fick den ej så efterlängtade mensen idag. Förstår verkligen inte varför det inte tar sig :-'(

Hoppar över till BIM Augusti-tråden nu istället. Lycka till till er som är kvar!

• Anonym (JG)

Vi är rätt många som är över i augustitrådrn. Inget att vara nere över de flesta blev inte gravida denna månad helt enkelt

• evelinagra1

Alltså jag blir GALEN snart, är på BIM + 2 idag negativt test har äl flytningar igen som jag hade för en vecka sedan också men fick positivt äl test 6/7. Tog ett gravtest förra fredagen som visade ett svagt streck men efter det har jag inte fått något positivt test

• Mammacitan

Jag la upp en bild igår på ett svagt positivt test/ spökstreck. Tog ett nytt test idag å jag tycker de ser starkare ut, vad tror ni har jag plussat?
  • Anonym (Hondär91)

Fick också min mens nu blää :( 3e försöket efter ma?. Kanske är de nå fel på kroppen ändå.. fick börja äta levaxin vid förra graviditeten men de värdena verkar iaf ligga bra nu.. blev ju gravid på första försöket sist(när de slutade i ma) så känns tung ?

• Anonym (Bebisdrömmar)
    Mammacitan skrev 2021-07-25 13:17:47 följande:

Jag la upp en bild igår på ett svagt positivt test/ spökstreck. Tog ett nytt test idag å jag tycker de ser starkare ut, vad tror ni har jag plussat?

Det ser positivt ut! Grattis! =D
  • Anonym (Tja)
    evelinagra1 skrev 2021-07-25 11:27:35 följande:

Alltså jag blir GALEN snart, är på BIM + 2 idag negativt test har äl flytningar igen som jag hade för en vecka sedan också men fick positivt äl test 6/7. Tog ett gravtest förra fredagen som visade ett svagt streck men efter det har jag inte fått något positivt test

Är du säker på att det är ÄL flytningar? Tänker så du inte haft sex nyligen och det kan vara rester från sperman, ibland är de svåra att se skillnad på.

Jag hoppas att du får klart besked snart så du slipper fundera!
Svar på tråden BIM JULI