• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • hejsvejs1978

Jag gillar alla sorter, utom konstgjorda. Kan tycka att det är skithett när man bara kan ana någonting därunder... Eller att det väller fram. Och allt däremellan.

• Anonym (Göran.)

Absolut inte, en kvinnas bröst är inget jag bryr mig om när jag blir attraherad. Stora bröst är inget som jag lockas av.

Utseendet är viktigt men utstrålning och personligheter är viktigast.

Det kan vara ett fint leende någon gullig gest eller hur kvinnan rör sig och pratar. Men bröstens storlek är för mig helt ointressanta.

• Berget1977

Besatt skulle jag inte vilja säga att jag är. Däremot så kan det absolut vara trevligt med ett par stora bröst. Fast precis lika trevligt kan det vara med ett par mindre men fasta och välformade. Allt har sin charm helt enkelt.

• Anonym (f)

Ogillar verkligen alla smala kroppar med naturligt stora bröst? Jag har det. Många har frågat mig om de är opererade, men det är de inte. Jag funderar på att göra det i framtiden dock, för att göra dem lite mindre. 

• Anonym (Lagom)
    Anonym (f) skrev 2021-06-05 09:46:03 följande:

Ogillar verkligen alla smala kroppar med naturligt stora bröst? Jag har det. Många har frågat mig om de är opererade, men det är de inte. Jag funderar på att göra det i framtiden dock, för att göra dem lite mindre. 

Självklart är det inte så. Är de naturliga så är alla storlekar bra, men en liten och smal kropp med jättestora silikonbröst är enligt mig inte alls snyggt. Behåll du dina stora bröst och var stolt, så länge du inte får problem med ryggont på grund av tyngden.
  • Anonym (Kille)

Jag går mot strömmen. Jag gillar inte stora bröst. Bröst ska såklart finnas men hos mig pirrar det extra om de är medel till mindre.

• Anonym (f)
    Anonym (Lagom) skrev 2021-06-05 14:36:31 följande:
    Självklart är det inte så. Är de naturliga så är alla storlekar bra, men en liten och smal kropp med jättestora silikonbröst är enligt mig inte alls snyggt. Behåll du dina stora bröst och var stolt, så länge du inte får problem med ryggont på grund av tyngden.
    Mina är ju naturliga, många tror dock att de inte är det av nån anledning.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (f) skrev 2021-06-06 00:37:02 följande:

Mina är ju naturliga, många tror dock att de inte är det av nån anledning.

Hur stora bröst har du och va har du för längd / vikt ? Nyfiken :)
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (f) skrev 2021-06-05 09:46:03 följande:

Nej. Jag var kär i en slank tjej med stora.

Ska man nämna en kändis, Angelina Jolie.
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-06 02:09:33 följande:
    Hur stora bröst har du och va har du för längd / vikt ? Nyfiken :)
    Jag ska trots din viktgrej svara. :)

Jag har bmi 20.2 och e-kupa.
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?