• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (R)

Besatt skulle jag inte säga att jag är. Men det är härligt med ett par stora bröst att titta på och leka med. Klart en bonus om kvinnan har det.

• Viket
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:
    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

Absolut inte, jag tänder på små bröst.
    Tjej med stora har jag aldrig dejtat.

Älskar små
  • Anonym (Göran.)

Nej. Jag tycker inte om stora bröst. Det ser groteskt ut samma sak om snoppen är gigantiskt. 

normska bröst t.o.m. lite mindre är snyggast. 

en snopp på 15-18 cm duger perfekt. Idag är folk porrskadade. 

• Anonym (Anonym)

Beror helt på kvinnans form. Nu tänder jag inte på överviktiga där större bröst faktiskt kan va fint och proportionerligt. I mitt tycke och smak gärna små och med proportioneliga vårtgårdar och vårtor. Aldrig opererade, ska va riktig vara

• Anonym (Always)

Jag tänder på små naturella bröst. Mycket skönare att smeka än stora.

• Anonym (f)
    Anonym (Always) skrev 2024-03-30 20:49:13 följande:

Jag tänder på små naturella bröst. Mycket skönare att smeka än stora.

Det är fint med naturliga små tycker jag som kvinna med, jag har tyvärr väldigt hängiga bröst, jag tycker bara det är fint om man har rätt form. Det gäller iof stora bröst med. Själv kommer jag operera mina för att få till formen, samt förstora dem lite utan implantat :)
  • Anonym (Ycc)

Jag tänder extremt mycket på små korta tjejer/kvinnor med små bröst, typ gymnastik kroppar
    Hittade min drömtjej hade allt 1,50 och underbar kropp
    men felade på personligheten tyvärr 😭

Stora går helt bort för mig , så dom har jag aldrig haft
    De tråkigt i helkropps tråden är de bara sånt jag inte gillar 🥴😫

• Anonym (Always)
    Anonym (f) skrev 2024-03-30 23:00:42 följande:
    Det är fint med naturliga små tycker jag som kvinna med, jag har tyvärr väldigt hängiga bröst, jag tycker bara det är fint om man har rätt form. Det gäller iof stora bröst med. Själv kommer jag operera mina för att få till formen, samt förstora dem lite utan implantat :)
    Då tänder jag på dina bröst ;)
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?