• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (f)
    Anonym (Always) skrev 2024-03-31 17:29:25 följande:
    Då tänder jag på dina bröst ;)
    Jag ska tänka på det i framtiden. Haha.
  • Anonym (Always)
    Anonym (f) skrev 2024-03-31 17:36:17 följande:
    Jag ska tänka på det i framtiden. Haha.
    Härligt!
  • Anonym (( * ) (  * ))

Tycker de flesta tuttar/bröst man sett är vackra och anser inte att storleken spelar någon roll. Det som jag kan tycka är mindre attraktivt är om de saknar form och ser ut som två "klumpar".

• Se fördelen

Små bröst med utstående riktlga  puffy nippels bröstvårtor när hon  man drar  en tajt topp linne t tröja utan Bh.   Hon blir en som en glass i sommarvärmen oavsett  var man befinner sig.😀 
     Finns inga sötsaker som är godare att ta under  med händerna och suga på då samt slicka på ...  Var sak har sin charm och upphetsning . 
    Testat A-B-C-D till dom största H 👍. 

Sitter brösten på någon PK feminist  tjej  som börjar dra det kortet att killar är med tjejer för ligga  bara så. för dom inte ligga med mig längre oavsett storlek.  då kan dom  ta på sig tröjan igen🤨  och all upphetsning försvunnet.. oavsett storlek   min fd. drog det kortet  efter pratat med sin jobbar kompisar  på lunchen sen slapp hon ligga på 2 månader läste heller en bok..  vill du ligga? varse god bara suga av den så kanske du kan😀. knulla sen om du är duktig på suga... Detta var innan Mee To och jag fattade att personer som blev falskt anklagade  men  andra äckel ska sitta inne.... 

• Anonym (Ycc)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:
    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

Skulle göra se mer små bröst i bild trådar 
    Nu är jag aldrig där inne då de är samma personer som lägger ut hela tiden 
  • Anonym (Små bröst vs småsnoppar)

Kvinnor har i alla fall en fördel jämfört med männen. 
    Småbröst brukar vara ett mindre problem jämfört småsnoppar. 

• Nicke989

Jag är besatt av bröst. Stora behöver de inte vara, men stora är svårare att dölja under kläder, så de märks ju mer.

• Anonym (Michael)

Det är väldigt olika.

Just nu umgås med en tjej som är lång och slank, små bröst och en nätt rumpa. Väldigt intelligent och intellektuell, mycket humor och självdistans. Bra värderingar och inställning. Fysiskt aktiv och fina drag. Oerhört vacker enligt mig och många andra män. Mycket av det som jag tycker är attraktivt.

• Anonym (LitenByst)

Jag kan såklart inte svara för alla, men i mitt kompisgäng så är det bara jag som tänder på små bröst och har det som preferens. Sen tror jag många män tänder på bröst, oavsett storlek.

Jag föredrar som sagt a & b -kupa över ett par större bröst. Smaken är som baken.

• Anonym (Små bröst vs småsnoppar)
    Anonym (LitenByst) skrev 2024-04-16 14:20:29 följande:

Jag kan såklart inte svara för alla, men i mitt kompisgäng så är det bara jag som tänder på små bröst och har det som preferens. Sen tror jag många män tänder på bröst, oavsett storlek.

Jag föredrar som sagt a & b -kupa över ett par större bröst. Smaken är som baken.

Skillnaden jämfört med kvinnorna är att många män bara ser det som en bonus om kvinnan har stora bröst. 
    Ni skulle ändå tänka er att ha sex och ha ett förhållande med kvinnor som har småbröst 
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?