• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (P)

Brösten behöver alls inte vara stora. C räcker gott och väl, kanske B också. Men en rejäl rumpa ska det va!

• Anonym (Pelle)
    Anonym (f) skrev 2021-06-06 10:52:48 följande:

Jag ska trots din viktgrej svara. :)

Jag har bmi 20.2 och e-kupa.

Okej

Tänkte om du var mer än 20 i BMI. Då skulle jag inte kalla sig smal.
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-09 22:00:58 följande:
    Okej

Tänkte om du var mer än 20 i BMI. Då skulle jag inte kalla sig smal.
    Nä jag vet. Men jag är 1.69 lång och ser väldigt smal ut i de flestas ögon :)
  • Anonym (LisaLipp)

Jag är nog mer besatt av brösten själv än min man är, har lagt en hel del på att få dem så här stora;)- men min man älskar att leka med dem....

• Anonym (Pelle)
    Anonym (f) skrev 2021-06-09 22:19:54 följande:

Nä jag vet. Men jag är 1.69 lång och ser väldigt smal ut i de flestas ögon :)

De flestas ögon idag ser mulliga/tjocka som normalviktiga. Övervikt har blivit så normaliserat då mer än hälften av befolkningen är överviktiga tyvärr.
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-09 23:41:13 följande:
    De flestas ögon idag ser mulliga/tjocka som normalviktiga. Övervikt har blivit så normaliserat då mer än hälften av befolkningen är överviktiga tyvärr.
    Jamen snälla lägg av, jag har själv haft anorexi och rekommenderas av min läkare att aldrig ha ett bmi under 20, men du kanske vet bättre?
  • Anonym (En handfull)
    Anonym (f) skrev 2021-06-10 00:33:27 följande:
    Jamen snälla lägg av, jag har själv haft anorexi och rekommenderas av min läkare att aldrig ha ett bmi under 20, men du kanske vet bättre?
    Den snubben är TOXISK! En vikthetsare som låter som en gammal grammofonskiva i varje kommentar och har en anorektisk hjärna...
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (f) skrev 2021-06-10 00:33:27 följande:

Anonym (En handfull) skrev 2021-06-10 00:48:39 följande:

Den snubben är TOXISK! En vikthetsare som låter som en gammal grammofonskiva i varje kommentar och har en anorektisk hjärna...

Statistiken talar för sig själv?

Mer än hälften av befolkningen är överviktiga...

Övervikt är ett större problem än anorexi som drabbar 2 % av kvinnorna. Medan mer än hälften av alla kvinnor är överviktiga.
  • Anonym (En handfull)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-10 01:12:27 följande:
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-10 00:48:39 följande:

Statistiken talar för sig själv?

Mer än hälften av befolkningen är överviktiga...

Övervikt är ett större problem än anorexi som drabbar 2 % av kvinnorna. Medan mer än hälften av alla kvinnor är överviktiga.
    Men varför bryr du dig? Problemet verkar störst i din hjärna som ett tvångssyndrom. Har du kollat upp vad som orsakat det?
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?