• Anonym (En handfull)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

• Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Anonym (Wattie)

Hell no, kvinnan gör brösten inte tvärt om.

• Anonym (Personlighet)

Bryr mig inte speciellt mycket om bröst alls! Håller med flera här, hellre mindre om jag ska välja. En bra rumpa däremot är mums! Men som alltid, personligheten gör resten av kvinnan. Oattraktiv personlighet och resten går fetbort oavsett kroppsform!

• Anonym (M)

Jag gillar mindre bröst, typ B. Stora bröst blir ofta hängiga (tyngdlagen gör sitt). Bröststorleken är inte prio för mig. Helhetsintrycket är viktigare. Proportionerna ska vara rätt. Drömtjejen har fasta B-kupor, långa välformade ben, fast rumpa, smal midja och långt mörkt hår. Är hon dessutom intelligent och glad så är det jackpot.

• Karlington
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

Många män föredrar större bröst, men det är inte alls universellt. Och även för de som föredrar större så är det sällan en deal-breaker.
  • Underbaraälskade

Eftersom vi "raggar" tillsammans på kvinnor ibland och vi är absolut inte dom som söker jätte bomber!
    Hellre en söt A kupa än en hängig EFlört kupa tycker vi,men sen är ju alla olika,dom flesta bröst är vackra på sitt sätt och vi menar nu inte att en hängig E kupa är fel på något sätt......

• Richard1986

För mig är det helheten. Utstrålningen, självsäkerheten, charmigheten?.. Det är det sexigaste för mig. Lång eller kort, tjock eller smal, stora eller små tuttar, kort eller långt hår etc spelar ingen roll för mig? Det är utstrålningen och den sexiga självsäkerheten som tänder mig. Älskar kvinnor med skinn på näsan som inte räds att kommunicera, att ta för sig och ta plats.
  • Anonym (Pelle)

Jag attraheras av smala kvinnor och de finns knappt smala tjejer med stora bröst. Dessutom ser det onaturligt ut med stora bröst på en smal kvinna. Så jag föredrar små bröst framför stora alla dagar i veckan.

• Anonym (Bombvarning)

Gillar bomber! Vill drunkna i pattarna.

• Vila365

Nej kort och gott.. Så länge de sitter på en tjej som är nöjd med dem, spelad det ingen roll..

• Anonym (1981)

Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp?

Nej tvärtom! Stora bröst kan vara fina men kanske främst fascinerande men inget jag strävar efter. Jag tänder på kvinnor med mindre bröst och där kroppen är relativt slank. Bröst innehåller fett och stora bröst är ofta likställt med mera fett på kroppen i övrigt vilket inte ger mig något. En slank och tränad kropp ger också mindre bröst men det är inte mindre attraktivt i mina ögon utan snarare tvärtom!

Så ni brudar med små bröst, vi som gillar er finns här ute!
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?