Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

Ogillar verkligen alla smala kroppar med naturligt stora bröst? Jag har det. Många har frågat mig om de är opererade, men det är de inte. Jag funderar på att göra det i framtiden dock, för att göra dem lite mindre. 

• Anonym (f)
    Anonym (Lagom) skrev 2021-06-05 14:36:31 följande:
    Självklart är det inte så. Är de naturliga så är alla storlekar bra, men en liten och smal kropp med jättestora silikonbröst är enligt mig inte alls snyggt. Behåll du dina stora bröst och var stolt, så länge du inte får problem med ryggont på grund av tyngden.
    Mina är ju naturliga, många tror dock att de inte är det av nån anledning.
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-06 02:09:33 följande:
    Hur stora bröst har du och va har du för längd / vikt ? Nyfiken :)
    Jag ska trots din viktgrej svara. :)

Jag har bmi 20.2 och e-kupa.
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-09 22:00:58 följande:
    Okej

Tänkte om du var mer än 20 i BMI. Då skulle jag inte kalla sig smal.
    Nä jag vet. Men jag är 1.69 lång och ser väldigt smal ut i de flestas ögon :)
  • Anonym (f)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-06-09 23:41:13 följande:
    De flestas ögon idag ser mulliga/tjocka som normalviktiga. Övervikt har blivit så normaliserat då mer än hälften av befolkningen är överviktiga tyvärr.
    Jamen snälla lägg av, jag har själv haft anorexi och rekommenderas av min läkare att aldrig ha ett bmi under 20, men du kanske vet bättre?
  • Anonym (f)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-10 00:48:39 följande:
    Den snubben är TOXISK! En vikthetsare som låter som en gammal grammofonskiva i varje kommentar och har en anorektisk hjärna...
    Jo, jag vet det.

Jag är relativt stabil i min egen kroppsuppfattning, jag vet liksom att 20.2 i bmi är ett ganska lågt bmi.

Men tycker det blir fel gentemot riktigt unga personer och personer som kanske inte är stabila i sin ätstörning och som läser här. Ätstörningar dödar ju faktiskt människor. För mig blir det något liknande att trigga folk med depression att begå självmord.
  • Anonym (f)
    Anonym (Always) skrev 2024-03-30 20:49:13 följande:

Jag tänder på små naturella bröst. Mycket skönare att smeka än stora.

Det är fint med naturliga små tycker jag som kvinna med, jag har tyvärr väldigt hängiga bröst, jag tycker bara det är fint om man har rätt form. Det gäller iof stora bröst med. Själv kommer jag operera mina för att få till formen, samt förstora dem lite utan implantat :)
  • Anonym (f)
    Anonym (Always) skrev 2024-03-31 17:29:25 följande:
    Då tänder jag på dina bröst ;)
    Jag ska tänka på det i framtiden. Haha.
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?