• Anonym (Rädd)

Vågar ni vaccinera er mot covid?

Jag fick Astras vaccin innan stoppet och blev otroligt sjuk väldigt länge och fick söka akutvård, kan ibland nu tänka att det faktiskt kunde ha gått väldigt illa för mig.

Är nu så rädd att ta vaccin även av annat märke. Är i 30-årsåldern och helt frisk.

Vill hjälpa till och stoppa pandemin, vill kunna resa osv. Måste jag verkligen vaccinera mig som frisk och ung?

Vad tänker ni kring vaccinering?

• Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?
  • EpicF
    Anonym (Moa) skrev 2021-05-22 21:11:54 följande:

Du har nu fått flera länkar som motsäger det du sagt om att Covid-19 är väldigt mycket mer smittsamt än vattkoppor.

Kan du inte erkänna att du har haft fel?

Inte en enda faktiskt.
  • EpicF
    Karlington skrev 2021-05-22 21:12:08 följande:

Källa?

Jag lärde mig i skolan vad vattkoppor heter på engelska. Det tror jag de flesta gjorde. Så källan blr min grundskola.
  • EpicF
    Anonym (W) skrev 2021-05-22 21:14:54 följande:

Då vet vi att du inte vill eller kan föra vetenskapliga diskussioner eller klarar av att hitta vetenskapliga källor till ditt nonsensspridande.

MEtt av många exempel är att det förekommit en vattkoppspandemi. Det har det inte.

Jag har skrivit åtskilliga gånger att det aldrig har förekommit en vattkoppspandemi. Så om det är ditt exempel på desinformation från mig så är du helt ute och cyklar.
  • EpicF
    Anonym (W) skrev 2021-05-22 21:15:59 följande:

Han har redan erkänt att han inte för vetenskapliga diskussioner och därför bara svamlar.

Tror du alla på familjeliv är män?
  • Anonym (W)
    EpicF skrev 2021-05-22 21:23:55 följande:

Jag har skrivit åtskilliga gånger att det aldrig har förekommit en vattkoppspandemi. Så om det är ditt exempel på desinformation från mig så är du helt ute och cyklar.

Läs ditt eget inlägg 558.
  • Anonym (Moa)
    EpicF skrev 2021-05-22 21:21:32 följande:
    Inte en enda faktiskt.
    Vad menar du?
  • KKarate

Nej tack. Våga har inget med saken att göra. Vågar ni röka? Eh....   Felställd fråga.

Jag är mån om min hälsa. Då ska jag varken röka eller ta något värdelöst snabbframtaget vaccin.

• EpicF
    Anonym (W) skrev 2021-05-22 21:26:40 följande:

Läs ditt eget inlägg 558.

Och inte heller där skriver jag att det finns en vattkoppspandemi.

Däremot är vi i en coronapanddmi där det är 100-200 nya smittade per dag. Det är det aldrig med vattkoppor då det inte sprida lika snabbt som corona.
  • EpicF
    Anonym (Moa) skrev 2021-05-22 21:33:20 följande:

Vad menar du?

Din påstående:

Du har nu fått flera länkar som motsäger det du sagt om att Covid-19 är väldigt mycket mer smittsamt än vattkoppor.

Mitt svar: Inte en enda. Dvs jag har inte fått en enda länk. Noll länka.
  • Anonym (Moa)
    EpicF skrev 2021-05-22 21:53:02 följande:
    Och inte heller där skriver jag att det finns en vattkoppspandemi.

Däremot är vi i en coronapanddmi där det är 100-200 nya smittade per dag. Det är det aldrig med vattkoppor då det inte sprida lika snabbt som corona.
    Menar du att ditt "bevis" på att Covid-19 är väldigt mycket mer smittsamt än vattkoppor är att vi har en Corona-pandemi?

Kan du inte vara lite mer seriös och länka till någonting som stödjer ditt påstående?
Svar på tråden Vågar ni vaccinera er mot covid?