EpicF skrev 2021-05-22 18:12:19 följande:
Pratar om något annat? Jaha, och vad var det jag skrev?
Vi fick första bekräftade fallet 31 januari 2020. Innan dess testade man inte för covid-19 vilket innebär att vi inte har bekräftade fall från tidigare.
Jag har också folk som haft klassiska syntom tidigare, så ja, det har förmodligen funnits sedan oktober/november. Jag styrkte det du skrev!
Att du pratar om annat ändrar inget, december har vi ett fall som inte är testat.
EpicF skrev 2021-05-22 18:12:59 följande:
Vi testade inget innan 31 januari 2020. Så nej, vi har inga bekräftade fall från tidigare.
Att man inte testade ändrar inte att det var ett fall man hittat i efterhand.
Rätt komiskt man ska låtsas om att COVID-19 inte existerade i Sverige innan det första bekräftade fallet.
Smittan var här på bred front tidigt och innan vi ens visste det var här punkt, pga det du säger ändrar inget när man inser COVID-19 var i Sverige, och varför du vill förneka detta vet jag inte.
Och vad du inbillar dig att prata om officiella fall och testade, det är ingen som ens vet varför du inbillar dig det skulle andra när smittan var i Sverige och Europa.
Skulle gissa de första fallen kom redan i Oktober, och en sak är 100% första fallet i Sverige var inte det första bekräftade fallet.*
Ofta du får dessa felen, undrar varför, eller tror du vi ska gå på det du säger och genom glömma av detta?