BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Man kan kontakta så fort man plussat! Jag väntade så jag var förbi BIM innan jag ringde :) har inskrivning 11/6. Då jag är under 35 erbjuds vi inte KUB så har första ultraljud (RUL) runt vecka 20 tror jag. KUB gör man annars runt v10 tror jag. Har bokat ett privat tidigt ultraljud i nästa vecka (7+2) för att jag är så nyfiken på att få se ett litet tickande hjärta :)
Kan det stämma att jag är i v 6+6 om jag har BF 16/1? Är lite osäker på om jag räknat rätt.
Okej! Då ska jag ringa på måndag så vi får en inbokad tid :) vi erbjuds inte heller KUB, men vill verkligen få göra det så jag hoppas det kommer finnas möjlighet att bekosta det själva. Förstår inte hur man ska kunna vänta med Ultraljudsundersökning med bilder till v 20 :)
Det låter inte helt korrekt. Jag har BF 18 han och är i 5+3 idag.
Jag brukar gå in på babyhjälp (lägger länken nedan) och sen fylla i så att ?sannolikt befruktningsdatum? blir när jag hade ägglossning. Sen om du lägger in det BF du får där i någon gravid-app, tex preglife, så kan du varje dag se i appen exakt vilken dag du är på i graviditeten.
www.babyhjalp.se/gravid-forlossningsdatum/
Ja det är väl så att det kommer och går.. Jag har vul 31/5. Jag vet! Orkar inte vänta längre haha..
Jag har gjort ivf så räknade så som de säger att man ska räkna då, men ville kolla om det verkar stämma jämfört med andra här inne.
Jag har gjort ivf så räknade så som de säger att man ska räkna då, men ville kolla om det verkar stämma jämfört med andra här inne.
Jag hoppar in här också:) Plussade igår och är såå glad!
Grattis till alla! <3
32 år, första barnet
BF 30 jan
Du ska räkna så som de har sagt att du ska räkna. Det beror ju också på hur gammalt embryo som återfördes i dig, om det ex odlats i fem dagar eller färre.
Jag hoppar in här också:) Plussade igår och är såå glad!
Grattis till alla! <3
32 år, första barnet
BF 30 jan