BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Jag hade också rosa/blod i flytningen i söndags, det i kombination med hormonerna blev en katastrof, grät hela dagen och var som i en depression.
Dagen efter var det som att inget hade hänt, med en viss oro för missfall kvar dock.
Härligt med humöret
Jag vill gärna ha inbjudan till facebook-gruppen!
Jag har inte heller särskilt mycket symptom, utan det är främst lite svag molvärk och ömma bröst. Men inte jätteömma bröst, främst bröstvårtorna, men hade inte tänkt på det så mycket om inte mitt äldre barn ammat.
Nu har jag iallafall bokat in tid för tidigt ultraljud! Trodde det inte fanns tider men ringde ändå till stället som ligger närmst mitt jobb och fick en tid redan på måndag. Så lättad och chockad och glad att jag så snart ska få veta hur det ligger till där inne <3
Jag hade också rosa/blod i flytningen i söndags, det i kombination med hormonerna blev en katastrof, grät hela dagen och var som i en depression.
Dagen efter var det som att inget hade hänt, med en viss oro för missfall kvar dock.
Härligt med humöret
Även jag har idag först haft ljusbruna flytningar imorse och nu fick jag ljust rosa på pappret. Det är svårt att inte oroa sig... hade lovat mig själv att inte testa efter att jag väl fått ett plus, men var tvungen ta ett iaf pga "blödningarna". Det är starkare än när jag testade sist, men fortfarande inte jättestarkt, trots att jag är på BIM + 3. Så lite orolig blir man ju. Ska köpa ett digitalt och hoppas att det visar en stegring (2-3 veckor istället för 1-2 som det var ett par dagar innan BIM). Sedan ska jag ge mig har jag lovat mig själv.
Håll tummarna <3
Det här med att boka tidigt ultraljud vill jag med göra, men förstår inte riktigt hur jag går tillväga... och från vilken vecka kan man göra det? är enligt app 6+2 nu.
Men vad gör man egentligen på inskrivningen? känns inte som så mycket eftersom att majoriteten i denna tråd ska boka tidigt ultraljud :O
Det här med att boka tidigt ultraljud vill jag med göra, men förstår inte riktigt hur jag går tillväga... och från vilken vecka kan man göra det? är enligt app 6+2 nu.
Men vad gör man egentligen på inskrivningen? känns inte som så mycket eftersom att majoriteten i denna tråd ska boka tidigt ultraljud :O
Jag fick också en ljusrosa flytning nyss hade aldrig det med första graviditeten (MA). Hjälper ju inte direkt när jag redan är nojig. Hade ganska starka test idag iaf och ska ta nytt imorgon igen om inte en större blödning drar igång.
Jag fick också en ljusrosa flytning nyss hade aldrig det med första graviditeten (MA). Hjälper ju inte direkt när jag redan är nojig. Hade ganska starka test idag iaf och ska ta nytt imorgon igen om inte en större blödning drar igång.