BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Tack!
Det är vad min app säger men bf stämmer väl sällan ändå, hehe. Sen med tvillingar föder man ju ofta tidigare så. Vi får väl se vad barnmorskan sätter för bf-datum nästa vecka. :)
Stort grattis!! Och vad roligt med tvillingar!
Vad skönt för er som ska på så tidiga ultraljud! Jag var hos bm i måndags och hon bokade in ett tidigt ultraljud den 23 juni, pga mina 3 tidigare missfall. Kommer vara i v. 10+6 då. 4 veckor till!!! Orkar inte vänta haha.
Stort grattis!! Och vad roligt med tvillingar!
Vad skönt för er som ska på så tidiga ultraljud! Jag var hos bm i måndags och hon bokade in ett tidigt ultraljud den 23 juni, pga mina 3 tidigare missfall. Kommer vara i v. 10+6 då. 4 veckor till!!! Orkar inte vänta haha.
Jahaa så är det kanske, att appen anpassar bf efter att det är tvillingar. Hur känner du inför att det är två?
Jahaa så är det kanske, att appen anpassar bf efter att det är tvillingar. Hur känner du inför att det är två?
Jag var på tidigt ultraljud idag och fick både se och höra hjärtslag! Jag har trott att jag är 7+2 och hon trodde 7+3 så verkar ju stämma :) behövde inte göra VUL utan räckte att göra på magen!
Är så glad och mycket mycket mer avslappnad nu. Firade med köpa olika alkoholfria öl och vin på systemet haha, här ska testas!
Jag var på tidigt ultraljud idag och fick både se och höra hjärtslag! Jag har trott att jag är 7+2 och hon trodde 7+3 så verkar ju stämma :) behövde inte göra VUL utan räckte att göra på magen!
Är så glad och mycket mycket mer avslappnad nu. Firade med köpa olika alkoholfria öl och vin på systemet haha, här ska testas!
Men wow vad glad jag blir för din skull!! Grattis <3 jag hoppas jag får uppleva samma som dig om ett par veckor!
Vad har du för symtom? Jag har bara ömma bröstvårtor och molvärk som känns mest i ryggen.
Men vad taskigt att ens kalla det tidigt ultraljud om det sker så sent. Då är det ju nästan dags för KUB (om man ska göra det).
Känns så tråkigt att behöva lämna denna grupp, men idag är missfallet ett faktum med blödningar rikliga som mens och ordentlig mensvärk. Och fortsatt svaga gravtest.
Önskar alla er andra stort lycka till <3
Känns så tråkigt att behöva lämna denna grupp, men idag är missfallet ett faktum med blödningar rikliga som mens och ordentlig mensvärk. Och fortsatt svaga gravtest.
Önskar alla er andra stort lycka till <3