BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Haha missade ditt svar som kom precis innan mitt. Med identiskt svar! Samma bf på oss då! :D
Hej på er,
Jag är i vecka 5 (4+3). Lite nyfiken på att höra hur det är med symtom för er andra. Jag har absolut INGA symtom. Förutom ömma bröstvårtor, men det är verkligen det enda. Känner varje dag att de där plussen känns som ett hittepå när man inte känner något alls. Är inte orolig för missfall då jag inte blött eller haft ont, bara mest konfunderad på när symtom ska komma. Nu ska man kanske inte önska för mycket för då blir man väl sängliggande om ett par veckor med illamående ;)
Men när kom era symtom? Är det fler än jag som är symtomfria? :)
Hej på er,
Jag är i vecka 5 (4+3). Lite nyfiken på att höra hur det är med symtom för er andra. Jag har absolut INGA symtom. Förutom ömma bröstvårtor, men det är verkligen det enda. Känner varje dag att de där plussen känns som ett hittepå när man inte känner något alls. Är inte orolig för missfall då jag inte blött eller haft ont, bara mest konfunderad på när symtom ska komma. Nu ska man kanske inte önska för mycket för då blir man väl sängliggande om ett par veckor med illamående ;)
Men när kom era symtom? Är det fler än jag som är symtomfria? :)
Det är så lätt att noja ja... jag hade också yttepyttelite rosa i en flytning imorse. Men vad jag förstår så är det väldigt vanligt i och med att slemhinnorna är sköra precis som du säger. Att det är rent blod i kombination med kraftig värk som man kan reagera på :)
Spännande med ultraljud! Är det rutin att man gör ultraljud så tidigt? Eller är det här inbokat av dig? :)
Hej, kanske vågar min in här?
Pluset är starkare idag iaf. BF 31/1.
Äl+15 och har inte lika starka test som förra gången (som slutade i ma). Men får tro och tänka att vi ändå har en chans nu även om testen inte är überstarka. 4 översta från igår och 5e från idag.
Äl+15 och har inte lika starka test som förra gången (som slutade i ma). Men får tro och tänka att vi ändå har en chans nu även om testen inte är überstarka. 4 översta från igår och 5e från idag.
Hej!
Får man vara med även om det inte är första barnet?
BF 27/1. Mina två tidagre barn är födda på sommaren så detta blir ändå lite nytt för mig. Fick ett missfall i februari så hoppas denna vill stanna kvar. :)