Min kille gjorde slut för jag somnade i badkaret
Har varit tillsammans med en kille i tio månader, vi bor ihop blev naturligt så när han flyttade 60 mil för mig.
Jag har kämpat med utmattningssyndrom sen förra 2019. Började jobba 100 procent i augusti. Känner mig tyvärr påväg dit nu igen läkaren vägrar sjukskriva mig och jag är helt förstörd.
Jag sover mer än vänligt sover från klockan åtta på vardagar, somnar väldigt ofta på min kille när vi kollar film jag orkar inte hålla mig vaken så fort jag slappnar av det minsta så somnar jag direkt. Min kille förstår det inte och säger att det sitter i det mentala, jag försöker inte tillräckligt att hålla mig vaken, kan det vara så? Jag själv känner att jag somnar med flit.
Jag känner mig alltid skyldig att jag somnar, han väckte mig mig när jag somnat till i badkaret och såg oerhört besviken ut, han har har sagt flera gånger att han inte kan leva med mig om jag inte förändrar det här att jag somnar
Jag har varit till doktorn men får ingen hjälp, har tagit blodprover som inte visade något.
Jag orkar inte mer och när han gör så här mår jag ännu sämre.
Jag fick ett utbrott nyss och sa att jag kommer ta livet av mig för jag står inte ut längre.
Ärligt jag klarar inte mer, och jag klarar inte av att han säger att jag måste hålla mig vaken när jag inte kan. Jag försöker men jag somnar ju för jag är så utmattad!!!!!
Snälla ge mig råd! Min kille har dragit nu. Jag ligger själv i min säng nu och har extrem ångest för att jag är lämnad deprimerad och måste ta mig till jobbet på måndag.
Kan man va trött på riktigt eller sitter det i psyket att jag bara kan skärpa mig och vara vaken för att behålla min kille?