• korngryn

Min kille gjorde slut för jag somnade i badkaret

I perioder kan man ha ett ökat sömnbehov. Det är inte så konstigt. Om du somnar så lätt är det ju för att du behöver sova. Och om han känner sig så himla kränkt över det så löser han det ju knappast genom att väcka dig, då blir du ju ännu tröttare!

Sen är det väl inte jättebra att somna just i badkaret, men nåja.

Tror du ska vara glad att han gjorde slut, det hade ju aldrig funkat i längden ändå.

• korngryn
    Anonym (ME) skrev 2021-04-25 03:35:30 följande:

Googla på ME, det som tidigare benämndes som kroniskt trötthetssyndrom.

Var tacksam över att du slipper den där snubben. En så egoistisk och oförstående person som han är klarar du dig bättre utan.

Kram

Det är väldigt sällan en bra ide att googla sina symtom, om man inte är en självplågare som gillar att bli vettskrämd. Särskilt inte omstridda diagnoser där 99 % av informationen kommer från patientföreningar.
  • korngryn
    Anonym (Jag) skrev 2021-04-25 08:32:50 följande:

Måste säga att det var otroligt olämpligt att säga att du skulle ta livet av dig. Vad vill du uppnå med den kommentaren?

Hon kanske inte ville uppnå något särskilt, utan bara uttryckte vad hon kände just då? Har man aldrig lidit av extrem sömnbrist (och dessutom utsatts för att bli väckt gång på gång när man väl lyckats somna, vilket faktiskt används som tortyr) så har man ju faktiskt ingen aning om vad det gör med psyket.
Svar på tråden Min kille gjorde slut för jag somnade i badkaret