Hadt skrev 2021-06-16 18:40:33 följande:
Så kul! :)
Ja ibland ändrar dom sig! Hoppas han känner sig mer redo nu så du kan få lite bättre sömn, vet hur jobbigt det är!!
Mår sådär haha, tröttheten är värst, känner mig så oschysst mot sonen att jag har noll energi men förhoppningsvis går det över snart. Lite illamående i perioder men inte så farligt.
Ja ringde mvc i måndags och fick en telefontid nu den 29e! Så får vi se vad hon säger. Gick inte så bra att be om ett tidigt ultraljud, kom inte ens på tal haha.. men funderar på att dra upp det försiktigt och se vad bm säger annars får jag väl betala själv, vill gärna se innan v12 känner jag!
Jaa, jag hoppas det med! Började igår kväll med att försöka sluta nattamma. Blev en hel del skrik, men inte så konstigt och väldigt lite sömn för mig haha! Får se hur det går inatt. Ammar alltid en sista gång innan jag går och lägger mig i hopp om att han ska sova bättre och att jag tillslut ska kunna ta bort den amningen också! Får se hur det går!
Håller tummarna att det ger sig snart och att du får mer energi snart <3
Ja, men ta upp det då, den 29e! Säg bara att du vill ha det för att känna dig lugn då du inte vill råka ut för att komma när det är kub och så är det försent. Tryck på oron. Tror inte dom nekar dig. En kompis till mig ville också ha tidigt så jag peppade henne och sa vad hon skulle säga så då fick hon ett tidigt ultraljud. Det blir då ett vul. Stå på dig!!