Hadt skrev 2021-06-14 06:29:22 följande:
Skitsvårt att hålla sig haha! Men förstår att du vill vänta på jobbet :) var det tidigast denna veckan du skulle få höra något om intervjuerna?
Ja när jag fick blinkande så började vi med varannan för att säkra upp! Sen när jag ändå fick fast så var det varje dag, jag hade egentligen velat den 3e också men det passade inte mannen och oj vad jag grämde mig över det haha! Men ja det funkade ju ändå :)
Hoppas du får en regelbunden cykel och du hittar din ÄL! Klart din tid också kommer! <3 snabbare än du tror!
Ja vi sa det, oavsett vad så har vi ju redan ett barn, det är mycket mer än vad många andra har så det får man vara glad och tacksam över när det känns tufft i denna processen <3
Jaa, ett av jobben hörde av sig och erbjöd en fast tjänst så jag valde att tacka ja! Börjar 1 september, så spännande! Nu är det grönt ljus att börja försöka haha!. Men vi kommer nog försöka vänta tills augusti innan vi börjar så jag hinner jobba lite innan jag eventuellt behöver kläcka ur mig att jag är gravid.
Okej, jaa då får man sikta på det och se om det går att få till. Våran son har supersvårt att sova nu och har haft ett par veckor. Hoppas det blir bättre för det är inte så lätt att hitta tiden att mysa på om jag säger så.
Tack <3 det hoppas jag med!
Jaa, det har du helt rätt i!!