Inlägg från: Anonym (Försökmednr2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försökmednr2)

Vi som planerar syskon 2022

Hadt skrev 2021-06-05 10:48:37 följande:

Ja men precis! :)

Ja det är ju verkligen spännande! Kul med sån variation! :) håller tummarna att det går och känns bra på intervjuerna på tisdag!

Ja, absolut!! Tack vad snällt! Vi båda kanske får glädjande besked i slutet på nästa vecka ;)
  • Anonym (Försökmednr2)
    mamma8212 skrev 2021-06-05 11:02:53 följande:

Jag har testat med digitalt, fast jag egentligen inte behöver det för min äl kommer när jag känner det genom magont osv :) Får se om jag fortsätter nästa eller bara kör på känsla, det har funkat förut.

Jag går snart på semester och vi har bröllopsdag, ändå rätt skönt att inte behöva vara orolig för att jag ska må dåligt pga graviditet :)

Okej, skönt att du vet när du har! Man ska göra det som känns bäst för en själv :)

Ja, man får se det positiva :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    mape92 skrev 2021-06-05 20:46:11 följande:

Grattis till alla plus! 

uppdatering från mig. Ingen mens än och hade BIM igår. Köpte ett testa tidigt igår på apoteket men har inte testat nått idag. Tänker att ett tidigt test definitivt skulle visa nått nästa gång jag testar. Ska försöka vänta tills mitten av veckan om jag kan hålla mig vill säga :p eller vad säger ni ? 

Men oj, vilket tålamod du har! Jag hade aldrig kunnat hålla mig från att testa. Håller tummarna att du får ett fint plus idag :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-06 16:06:54 följande:

Beräknat från min första app är jag ÄL+4 idag och upptäckte precis en annan flytning än vad jag haft dom senaste dagarna.

Har haft äggviteflytningar nu under ägglossningen men idag var det väldigt vitt, gick inte alls att sträcka ut så definitivt inte trådigt. Rätt tjockt också.

Så nu är ägglossningen definitivt slut iallafall och det är ändå skönt att ha det bekräftat, känns som att det verkligen var ÄL då och inte att kroppen bara försökte.

Har dock fortsatt ont i tjejmagen, mycket lindrigare än under ÄL men lite smärta sitter i. Gör dock inte ont vid sex längre skönt nog.

Vi får se! Om jag kan hålla mig så är det första testdag på fredag, spännande!!

Tiden kommer gå fort hoppas vi! Du får försöka boka upp dig på en massa så du inte hinner tänka så mycket så vips är det fredag.

Låter bra ändå det du beskriver! Måste kännas skönt att veta att äl är förbi nu. Nu har ni gjort vad ni kan, nu är det bara den jobbiga väntan. Håller tummarna!!
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-07 22:17:06 följande:

Ja man Får försöka hålla sig upptagen!! Men känner hur det börjar klia i fingrarna haha! Vilket egentligen är orimligt då man vet att det oavsett kommer vara negativt om man testar nu då det är alldeles för tidigt.

Tack snälla för tumhållningen <3 lycka till på intervjuerna imorgon! :)

Jag förstår dig till 110% haha! Spelar ingen roll om det är för tidigt. Man får kli i fingrarna ändå!

Tack snälla du <3
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-09 06:30:34 följande:

Jaha! Så länge kunde man hålla sig haha.

Tog ett test nu imorse och kunde ana ett svagt streck, är det någon mer som ser?

Oredigerade bilder, bara lagt till strecken på andra för att man ska se bättre.

Jag tycker mig skymta ett streck!! Så spännande det är nu då!! :D
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-09 15:52:19 följande:

Ja supersvagt knappt synbart och särskilt på bild! Men nånting är där! Hoppas så att det är ett plus <3

Hur gick det på intervjuerna igår? :)

Jaa, men nånting är det ju helt klart!! Hoppas hoppas det är ett plus <3

Tack för att du frågar! Jodå, det gick jättebra! Känns som jag kommer bli erbjuden något av de jobb jag varit intervju på faktiskt. Det är min magkänsla, men vi får se! Skulle få veta i nästa vecka tidigast tror jag :)
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-09 21:49:17 följande:

Nervös inför testet imorgon bitti! Blir ett annat märke och är rädd att det kommer vara helt blankt! Vill bara att tiden ska gå snabbare!!

Åh så härligt! :D vad kul med så bra magkänsla! Den brukar ju stämma! Du får uppdatera så fort du hör något så håller jag tummarna :)

Det gick ju galant! Jag ser fortfarande ett streck :D det är ju väldigt väldigt svagt men jag ser att det är något. Sen är det ju svårt att veta om det är spök eller om det är ett riktigt. Men som du skrev borde det öka till imorgon! Håller tummarna!

Ja det lovar jag! Tack <3
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-10 12:13:23 följande:

Ja önskade dock att det var starkare! Som du säger vet man ju inte om det är spök eller riktigt. Men är samtidigt väldigt tidigt, med sonen plussade jag svagt ÄL+11 och ordentligt dagen efter. Åh vill bara att det ska vara ny morgon haha!

Ja, det är väldigt tidigt! Är ju till och med dom som inte plussar förrän efter bim. Så försök ha lite is i magen, men jag vet att det är lättare sagt än gjort haha! Jag tror jag har äl idag! Ska bli spännande om det är så och mensen kommer om ca 14 dagar eller hur det ser ut.
  • Anonym (Försökmednr2)
    Hadt skrev 2021-06-11 06:00:56 följande:

Åh så spännande med ÄL! Hur märker du det, är det flytningar eller?

Tycker det gått snabbt haha! Vilken cykeldag är du på idag? :)

Jag går bara på flytningar, så jag tror jag hade äl igår men det vet jag inte säkert. Tänker det är bra att ha koll tills när det väl är dags igen ;)
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022