Anonym (,) skrev 2021-08-16 08:12:56 följande:
Jag förstår nu hur du menade: att man inte ska köpa myten om att det är snudd på omöjligt för en kvinna att få orgasm. Det finns stora möjligheter, om vilja och intresse finns.
Ja, redan nu väljer alltfler kvinnor bort män så det ligger en sanning i det.
Jag ser det mycket hos yngre kvinnor, att de aktivt väljer att leva med en annan kvinna eller ensamma. Kvinnor idag vill inte leva med en man om det kostar mer än det smakar.
Som du säger är det överskott på män, vilket riskerar att få farliga konsekvenser.
Jag förstår sorgen i att kanske inte träffa någon om man nu vill det. Men åtminstone tycks du inte, som somliga, lägga skuld på andra för det. Jag önskar dig lycka till.
Tack! Ja dessa "incels" är inte att leka med. De begår våldsbrott för att de inte får ha sex. Män verkar vara den farligaste varelsen på den här planeten.
Som man är allt så begränsat. Har man behov att uttrycka sig (bortsett från att se arg och aggressiv ut) så kan man/bör man inte det. En man som ser alltför glad ut, mer eller mindre strålar, tros ofta vara gay. Nej som man ska man vara helt neutral, som en fågelholk i ansiktet.
Jag har också svårt att uttrycka mig. Mina skrattmuskler är väldigt otränade eftersom jag för det mesta har ett stenansikte. Jag ser ingen anledning att skratta. Ytterst få saker lockar till skratt. Numera ser jag även ganska trött och sliten ut. Är det så att män inte har behov av att se glada och lyckliga ut? Är det en kvinnlig egenskap? Kvinnor verkar skratta och fnittra betydligt mer. Undrar om fnittret leder till bättre hälsa i längden? Inte uteslutet alls.
Finns på en del appar, som Tinder och Badoo och har fått en del likes, men efter ett tag har det visat sig vara så kallade romansbedragare som i längden bara är ute efter pengar. En ville ha mitt mobilnummer trots att vi chattat bara en kvart. Jag lämnade inte ut det eftersom jag förstod att det skulle bli samtal med krav på pengar. Det var så klart inte personen i profilen jag chattade med utan någon anställd bedragare som jagar pengar åt ett brottssyndikat. Den här verksamheten har exploderat de senaste åren, kanske mest under coronapandemin.