Äggdonation 2021
Tack så mycket allesammans! Känns bra men vågar liksom inte ta in fullt ut!
Sussna, skönt att blödningarna hållit sig lugna! Hoppas att det går bra på måndag! De där jäkla symtomen har en förmåga att komma å gå lite som de själva vill. Jättejobbigt men helt normalt! Vilken vecka är du i nu? Visst tog du ganska mycket progesteron? Typ 800mg? Hur mycket östrogen tar du?
Lumila, lycka till på torsdag! Vet hur det är att längta länge efter en knodd! För oss tog det 10 år från egna försök, via ivf, lång kö till äd och 2 st äd försök, sen kom hon!
Bollenbollen, jag gör syskonförsök. Är inne på 3 försöket.
Zwillinge, hur går det för dig? Samma känsla fortfarande? Kör du på doktorns ordination nu eller kör du ett eget tillägg?
Jo det är skönt, våga mig på att fara på en lugn pilatesklass imorse, var så skönt att få röra lite på sig. Jag gick in i v.9 idag,8+0. Tar 800 mg progesteron och egentligen 6mg östrogen men öka faktikt på eget behåg till 8mg när jag började blöda. Men tänker börja fasa ut det nu till 6 mg/dag igen. Sen sa kliniken att jag skulle avsluta allt när jag går in i vecka 10,men,jag tror jag kommer att fortsätta med progesteronet iallafall 400 mg/ dag till vecka 12.
När har era kliniker sagt att ni ska avsluta progesteronet/ östrogenet?