Inlägg från: Seven Costanza |Visa alla inlägg
  • Seven Costanza

BF Augusti 2021

Anonym (Funderande) skrev 2021-01-04 09:53:47 följande:

Jaa jag har skyddat min SGI hela tiden genom föräldraledighet eller studier som tur är! Om jag pluggar på halvfart behöver jag inte fyll ut det med något mer för att det ska Skydda min sgi? Som det ser ut nu kommer jag att plugga upp min matte på halvfart under våren då tanken är att jag senare ska börja studera på högskolan.

Jag studerade tidigare under hösten på komvux men kände att det var fel utbildning för mig och avbröt och då satte min lärare ett F på mig i kursen kan hoppade av så vet inte ens om jag är berättigad CSN innan jag pluggat upp den kursen

Vet tyvärr inte vad som anses som halvfart när det gäller gymnasiekurser - jag tänkte en högskolekurs på halvfart dvs 20 timmar/v. Det räcker för att skydda sgi och det räcker att kursen är studiemedelsberättigad; man måste inte själv ta studiemedel.
  • Seven Costanza
    Anonym (Mommo) skrev 2021-01-04 12:09:52 följande:

Idag har jag varit på tidigt ultraljud, v.9, och fått se ett litet hjärta slå. Nu kan jag andas ut och känna mig gravid på riktigt.

Grattis, så roligt! Själv gick jag in i v 11 igår så jag väntar till KUB.
  • Seven Costanza
    isabelle81 skrev 2021-01-05 08:43:19 följande:

VUL gick bra :) Är på jobb så ville bara uppdatera snabbt. Hjärtat kunde ses! Jag är gladast i världen känns det som!!

Gud va kul! Själv får jag vänta till KUB - det blir om två veckor så jag räknar ner .
  • Seven Costanza

4 aug - Seven Costanza (2:a barnet)

9 aug - Tjoppan (5:e barnet)

14 aug - Perssonlund (3:e barnet)

17 aug - Perzika (3:e barnet)

17 aug- Soltroll ( 1:a barnet)

22 aug - Katizi80 (1:a barnet)

25 aug - isabelle81 (5:e barnet)[/quote]

• Seven Costanza
    Enell83 skrev 2021-01-06 19:02:38 följande: