BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Haha de saker man gör för att få en hint om ett ev. plus! Har tempat, testat med olika tester, haft olika symptom men har inte blivit klokare av det..Jag hoppas verkligen att jag inte har samma testmani i fortsättningen. Har nästan blivit stammis på apoteket...pinsamt att erkänna men sant.
Det låter lovande med dina symptom och att mensvärken har uteblivit. Många plussar ju efter bim så nu får vi bara hoppas att mensen håller sig borta! Vi får peppa varandra in i det sista nu och ja, leva på hoppet när testerna säger annat.
Vilka tester använder du?
Haha! Skönt att höra... för jag har med blivit stammis! Jag har använt både tidiga; rfsu,cb och babyplan, sen även vanliga test: rfsu och testlagret. Hoppas innerligt att mensen inte dyker upp för någon av oss, Vore så härligt om den inte gjorde det! Men som sagt av alla test har inget visat något för min del.. tycker det är otroligt jobbigt att inte veta hur det ska kännas om man är gravid eller inte, haha!
Har läst på många forum senaste dygnet om folk som plussat efter bim så hoppet är ju det sista som försvinner
Haha! Skönt att höra... för jag har med blivit stammis! Jag har använt både tidiga; rfsu,cb och babyplan, sen även vanliga test: rfsu och testlagret. Hoppas innerligt att mensen inte dyker upp för någon av oss, Vore så härligt om den inte gjorde det! Men som sagt av alla test har inget visat något för min del.. tycker det är otroligt jobbigt att inte veta hur det ska kännas om man är gravid eller inte, haha!
Har läst på många forum senaste dygnet om folk som plussat efter bim så hoppet är ju det sista som försvinner
Har också läst att man kan få någon typ av blödning i samband med mens trots att man är gravid. Har för mig att om blödningen är annorlunda mot vad man vanligtvis brukar ha så kan det bero på graviditet. Om den fortsätter att vara sparsam eller upphör tidigare än än vad den brukar kanske du kan ta ett nytt test och se?
Idag kom mensen - extremt mycket. Tog test och det är negativtIdag kom mensen - tog ett cb digitalt och det kom tillbaka negativt
Men nej vad tråkigt!! :(
Har själv endometrios och min erfarenhet är att mensen blir rätt jobbig även i de fall man inte hoppas på ett plus. Hoppas att du är ledig nu och kan kurera dig med en chokladask och en bra långfilm. Skickar en stor kram till dig!
Jag inväntar fortfarande mensen, den har inte kommit än men symptomen är där så jag tror den dyker upp närsom nu.
FruH2 : Hur går det för dig?
Men nej vad tråkigt!! :(
Har själv endometrios och min erfarenhet är att mensen blir rätt jobbig även i de fall man inte hoppas på ett plus. Hoppas att du är ledig nu och kan kurera dig med en chokladask och en bra långfilm. Skickar en stor kram till dig!
Jag inväntar fortfarande mensen, den har inte kommit än men symptomen är där så jag tror den dyker upp närsom nu.
FruH2 : Hur går det för dig?
Fortfarande ingen mens trots mensvärk...här är morgonens test. Tycker mig ana ett streck. Just nu ser jag dem överallt så har litar inte på mitt omdöme.
Fortfarande ingen mens trots mensvärk...här är morgonens test. Tycker mig ana ett streck. Just nu ser jag dem överallt så har litar inte på mitt omdöme.
Kanske att man kan se ett litet svagt streck för dig där? Hur har det gått? Jag fick min mens och den har nu passerat! (Alltid bara tre dagar lång) vilket är skönt men nu tar jag nya tag och har gått över i Januari gruppen. Hoppas inte behöva träffa dig där!(tror detta är ändå gången man kan se en sån förhoppning positiv, haha)
Så tråkigt med mens!! :( Men åh vad skönt med tre dagar. När är nästa beräknad äl?
Hoppas hoppas att januari levererar ett plus! Den här längtan och väntan är inte nådig.
Jag tror jag såg dig i januari gruppen för första barnet?
Jag har hamnat i en annan januarigrupp eftersom det är försök till barn nr 2. Så synd att vi inte hamnar i samma :(
Fortfarande ingen mens här, mensvärk, flytningar, illamående svaga test på testa tidigt och negativt på CB digital. Tog sista testet innan tolvslaget, ett desperat försök att hinna få svar innan årets slut...:)
Jag är nu i vecka 6+2 och är jättetrött. Igår sov jag hela dagen och hela natten. Jag mår också illa och får inte behålla så mycket mat. Jag förstår inte hur jag ska orka vara en bra mamma när barnen kommer hem igen! Jag förstår inte hur jag ska klara av mitt jobb. Jag har semester fram tills torsdag.
Jag är nu i vecka 6+2 och är jättetrött. Igår sov jag hela dagen och hela natten. Jag mår också illa och får inte behålla så mycket mat. Jag förstår inte hur jag ska orka vara en bra mamma när barnen kommer hem igen! Jag förstår inte hur jag ska klara av mitt jobb. Jag har semester fram tills torsdag.