BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
De brukar väl inte gå att hitta heller eftersom de är hemliga oftast :)
Men jag är också intresserad bara jag lyckas passera BIM. Finns väl ingen septembertråd än i andra forumdelen heller?
De brukar väl inte gå att hitta heller eftersom de är hemliga oftast :)
Men jag är också intresserad bara jag lyckas passera BIM. Finns väl ingen septembertråd än i andra forumdelen heller?
Bilden kom ju helt fel, så poster en ny så de är lite lättare att se. Är på äl+12 idag.
Tack :) men hur vet man att de inte är ett spökstreck? Ja vågar inte bli för glad vilket känns frustrerande. Har ett digital hemma med men tänkte vänta till BIM innan ja tar de
Du ska nog strunta i ägglossningstester nu och ta gravtester istället. Är de positiva så är du gravid. Finns ingen poäng att ta äl-tester. Grattis till plusset!
Har missat så många inlägg men såg att det var snack om tempdippar i lutealfasen och positiva ägglossningstest. Dippen man kan få i lutealfasen kan tyvärr bero på en östrogenvåg som kommer då, oavsett gravid eller ej. Progesteron värmer. Östrogen "kyler". Då kommer vi även in på blinkande smileys som reagerar på östrogen. Därför kan det blinka för fullt där. Sen är det sant att ägglossningstest kan reagera på hCG. Men tyvärr kan man också ha en våg av LH just innan mens. Så håll er till gravtest. (Ska jag säga som tog superpositivt LH-test på BIM pga hade inget gravtest hemma. Haha. Ta mig inte som nån elak pekpinne. Alla gör precis vad vi tycker verkar bäst i stunden <3)
jag har Bim den 31/12 tog ett test idag och det var väldigt svagt streck på gravtestet, jag blir lite osäker så jag fick genom gå ett missfall för 1 månad sen, hoppas på en ny graviditet, känns som det är så iallafall då jag har yrsel som jag brukar få innan binär jag är gravid
Bilden kom ju helt fel, så poster en ny så de är lite lättare att se. Är på äl+12 idag.
Hamnar ni som plussar nu i september? De flesta måste väl hamna i augusti? Säg till om nån skapat en FB-grupp för augusti :)
Jag hittade en grupp, www.facebook.com/groups/391247038869732/