BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(
Jag tempar & har också fått en dipp och jag är på ÄL+9.. haft dipp 2 dagar i rad också ( sov dock annorlunda 2 natten ) men känns som det inte gick denna månaden heller :(
Testade 16 17 18
När fick du dippen?
När fick du dippen?
Visst har du BIM imorgon eller i övermorgon? Kanske kan du testa med ett vanligt test då? Jag vet en som fick starkare utslag på det vanliga testet än med testa tidigt. Fråga mig inte hur det logiskt går ihop :) Annars är väl rekommendationen att vänta 2-3 dagar och göra ett nytt test om inte mensen kommer.
Håller tummarna för ett plus!! :) :)
Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(
Jag har BIM imorgon! Sjunde försöket, andra barnet. Vill så gärna att det ska funka...Har testat två dagar i rad redan med vanliga stickor men inget syns där...
Grattis!
Alltså, läste mitt senaste inlägg nu igen. Jag har definitivt inte hjärnan med mig som vanligt hahahha ?cd + 9? (skall såklart va äl+9) & ?implantationsdipp? hahah. Så himla vimsig!