• Nowoli

BIM dec 2020

En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)

• Svar på tråden BIM dec 2020
  • MSL08
    Fullofhope skrev 2020-12-22 14:54:12 följande:

Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(

Åh jag förstår att det är svårt att låta bli! :/ Har du känt av några symptom?

Jag har tempat med vanlig temp så jag vet inte hur väl den stämmer. Måste man ha en som mäter två decimaler? Den ökade iaf strax efter beräknad äl och sjönk sedan igen, 3 dagar senare. Vet inte om det var implementationsdipp, kanske lite tidigt. Tempen har sedan visat högre än min normala och stannat där.

Är på äl+7
  • MSL08
    Solstråle 2 skrev 2020-12-22 15:45:06 följande:

Jag tempar & har också fått en dipp och jag är på ÄL+9.. haft dipp 2 dagar i rad också ( sov dock annorlunda 2 natten ) men känns som det inte gick denna månaden heller :(

När fick du dippen?
  • MSL08
    lillet skrev 2020-12-22 15:52:30 följande:

Testade 16 17 18

Visst har du BIM imorgon eller i övermorgon? Kanske kan du testa med ett vanligt test då? Jag vet en som fick starkare utslag på det vanliga testet än med testa tidigt. Fråga mig inte hur det logiskt går ihop :) Annars är väl rekommendationen att vänta 2-3 dagar och göra ett nytt test om inte mensen kommer.

Håller tummarna för ett plus!! :) :)
  • Solstråle 2
    MSL08 skrev 2020-12-22 18:47:09 följande:

När fick du dippen?

ÄL+8 kom dippen. Jag brukar få mens ÄL+11/12

Känner av fylligare bröst och lite molande värk i magen men det känns som typiska mens symptom.

Någon som plussat som haft lite ont som mensvärk?
  • Solstråle 2
    MSL08 skrev 2020-12-22 18:47:09 följande:

När fick du dippen?

ÄL+8 kom dippen. Jag brukar få mens ÄL+11/12

Känner av fylligare bröst och lite molande värk i magen men det känns som typiska mens symptom.

Någon som plussat som haft lite ont som mensvärk?
  • lillet
    MSL08 skrev 2020-12-22 18:57:05 följande:

Visst har du BIM imorgon eller i övermorgon? Kanske kan du testa med ett vanligt test då? Jag vet en som fick starkare utslag på det vanliga testet än med testa tidigt. Fråga mig inte hur det logiskt går ihop :) Annars är väl rekommendationen att vänta 2-3 dagar och göra ett nytt test om inte mensen kommer.

Håller tummarna för ett plus!! :) :)

Exakt e lite nervös men försöker ändå att inte tänka så mkt få va beredd på att d inte blir nåt !!

Har pco men haft 2 barn sen innan helt utan hjälp vet ej hur dock men d blev som d blev!!

Tusen tack för tummarna ja skriver imoron när jag gjort testet ????????????????????????????????
  • saraama
    Fullofhope skrev 2020-12-22 14:54:12 följande:

Fler som mäter basaltemp? Har ni märkt av någon inplatantationsdipp? Jag tror jag hade en sån dipp igår. Är på cd +9 idag. Kan inte låta bli att hoppas fast ja lovade mig själv att försöka släppa de tills BIM och helt enkelt se om mensen kommer. Nu analyserar ja ist minsta symptom och vill gå loss på testerna :(

Jag fick implementeringsdipp på äl+6 i min graviditet =) den var på 0,15 grad och var en dag. Sedan steg tempen dagligen till efter bim
  • JennyV

Jag har BIM imorgon! Sjunde försöket, andra barnet. Vill så gärna att det ska funka...Har testat två dagar i rad redan med vanliga stickor men inget syns där...

• JennyV
    Melv skrev 2020-12-22 06:28:49 följande:
    Jag slutade med nuva ring så eftersom ja inte visste exakt hur min cykel såg ut så började jag med Äl test cb digital.

Jag fick så reda på när jag hade äl. Sen testade jag med grav test innan och ett par dagar efter bim. Inte en enda uns av ett litet streck kan jag säga. Till slut gav ja upp p börja med äl cb digital igen när ja beräkna att nästs äl borde va. Hittar den med men av nån anledning så tog jag både äl pngrav test en dag o ja var fan gravid.

Jag hade haft några då synpom men sen har de minskat. Är fortfarande inte helt övertygat att jag är gravid efter 7 test haha men ska till bm imorn.

Så jag är typ i 6+1 idag skulle jag gissa.

Om de här med låghormonsre finns så är jag en sån.

Därför de tog tid innan testet visa o har 2 grav innan där ja inte minns när ja plussa men ja hade inget illamående eller något sådant o allt gick bra.

Grattis! 

• Fullofhope

Alltså, läste mitt senaste inlägg nu igen. Jag har definitivt inte hjärnan med mig som vanligt hahahha ?cd + 9? (skall såklart va äl+9) & ?implantationsdipp? hahah. Så himla vimsig!

Svar på tråden BIM dec 2020