• Nowoli

BIM dec 2020

En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)

• Svar på tråden BIM dec 2020
  • Milie
    Sockerplanta skrev 2020-12-20 17:02:53 följande:

Nu kom mensen så hoppar till januaritråden. Deppigt nu men snart redo för nya tag.

Fjärde gången gillt! De första fyra försöken känns det verkligen som att sannolikheten ökar enormt med tanke på att det ändå är en del personer som lyckas inom fyra försök. Lycka till!
  • Sockerplanta
    Milie skrev 2020-12-20 17:17:43 följande:
    Fjärde gången gillt! De första fyra försöken känns det verkligen som att sannolikheten ökar enormt med tanke på att det ändå är en del personer som lyckas inom fyra försök. Lycka till!
    Tack <3 Hoppas hoppas :D
  • Solstråle 2

Varför är det så svårt att vänta ut till BIM innan man testar! Har beställt tester så vi får se!

Hur många får utslag innan BIM?

Min mamma fyller år 23:e så tänkte kanske vore kul att kunna ge ett positivt grav test med hennes present ????

• lillet

Undrar om nån här med bim dec vet exakt när äl va?? Alltså med hjälp av Cb ägglossningstest !! Har nån testan innan bim ??

Ja testade imorse o d va negativt har min bim som

Sagt 23-24 dec

• lillet
    Vicki89 skrev 2020-12-19 12:42:02 följande:

Jag fick negativt på äl+10, men plussade sedan svagt på äl+12 i förrgår (och då hade jag haft full koll på ägglossning eftersom jag kollades med ultraljud pga PCO), så det är verkligen inte för sent! Idag var bim och nog hade strecket blivit ännu starkare nu. Jag hade en stark känsla att jag var gravid och blev jättedeppig när testet var negativt på äl+10, men det visade sig ju att magkänslan stämde!!

Grattis
  • lillet

Ja e alltså Äl+ 13!!

Jag har en fråga hoppas att nån kam svara !! Om jag hade glad gubbe på ägglossningstestet tisdag den 8:e men 9:e testet visade en tom cirkel!! Hade då ägget släppt ?? Förstår jag d rätt !! Från när jag ska börja räkna äl + är det från 9e el 10:e !???

• Vicki89
    lillet skrev 2020-12-21 21:48:52 följande:

Ja e alltså Äl+ 13!!

Jag har en fråga hoppas att nån kam svara !! Om jag hade glad gubbe på ägglossningstestet tisdag den 8:e men 9:e testet visade en tom cirkel!! Hade då ägget släppt ?? Förstår jag d rätt !! Från när jag ska börja räkna äl + är det från 9e el 10:e !???

Jag hade räknat ägglossning från den 9:e, ägget släpper ju cirka ett dygn efter glad gubbe.
  • lillet
    Vicki89 skrev 2020-12-21 21:53:50 följande:

Jag hade räknat ägglossning från den 9:e, ägget släpper ju cirka ett dygn efter glad gubbe.

Tack snälla för svaret!!

Då är jag äl+ 13 idag ; när har du bim??
  • Snöflingaan
    lillet skrev 2020-12-21 22:29:07 följande:

Tack snälla för svaret!!

Jag hade också ägglossning den 9e, det blir väl ändå äl+12 idag?
  • Vicki89
    lillet skrev 2020-12-21 22:29:07 följande:

Tack snälla för svaret!!

Lycka till! Jag plussade i torsdags på äl+12! :D
Svar på tråden BIM dec 2020