BF juni 2021
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej,
Kom på att jag glömde uppdatera här efter i fredags när vi hade RUL.
Allt såg bra ut, mini var otroligt livlig och inte alls så samarbetsvillig som det kanske hade önskats :)
Allt såg bra ut, hon kunde tillslut kontrollera allt hon behövde och hade inget att anmärka på <3
Det tillsammans med att magen växt mer har lugnat mig så jag börjar nog saaakta inse att vi faktiskt blir fler i familjen i sommar <3 Har börjar skriva upp vad vi kan tänkas behöva, vilken vagn osv. Men försöka inköpet dröjer nog några veckor till :)
Hej:)
Jomen det har blivit som varje dag sedan jag först kände. I början kanske bara några ggr per dag men nu mer ofta vilket är härligt:)
Känner du utanpå redan? Jag gör inte direkt det men man kan se att det rör lite på sig.
Hej,
Kom på att jag glömde uppdatera här efter i fredags när vi hade RUL.
Allt såg bra ut, mini var otroligt livlig och inte alls så samarbetsvillig som det kanske hade önskats :)
Allt såg bra ut, hon kunde tillslut kontrollera allt hon behövde och hade inget att anmärka på <3
Det tillsammans med att magen växt mer har lugnat mig så jag börjar nog saaakta inse att vi faktiskt blir fler i familjen i sommar <3 Har börjar skriva upp vad vi kan tänkas behöva, vilken vagn osv. Men försöka inköpet dröjer nog några veckor till :)
Jag börjar må helt ok! :) (peppar, peppar) har börjat jobba deltid denna vecka och det går bra än så länge. Varit utan blödningar i 2 veckor nu och jag känner honom varje dag <3 börjar kännas relativt stabilt och jag har börjat njuta lite av att vi i Juni ska få får älskade lilla pojke <3 hur mår du? :)
Vi ska börja fixa med hans rum till helgen. Tapetsera om och sätta upp garderob (just nu ligger alla bebiskläder sen dottern i lådor i förrådet, vore ju kul att börja titta igenom mer vad vi har. Jag har bara tittat in i lådorna och konstaterat att vi har en del, haha!). Det är ju långt kvar, men har ni andra börjat "boa" eller fixa med bebissaker än? <3
Någon mer som haft småblödningar sent? Går in i vecka 21 imorgon
Någon mer som haft småblödningar sent? Går in i vecka 21 imorgon
Hur mår alla nu? Själv mår jag bra förutom att tröttheten har börjat komma tillbaka. I vecka 26 nu.
Hur länge tänker ni andra att ni ska jobba innan bf?
Hur mår alla nu? Själv mår jag bra förutom att tröttheten har börjat komma tillbaka. I vecka 26 nu.