BF juni 2021
Hej vecka 7 här tredje barnet. Mina barn nu är 9 och 7 år.
Hej vecka 7 här tredje barnet. Mina barn nu är 9 och 7 år.
Mycket spännande haha mår illa precis hela tiden plus att jag måste även ta hand om en hundvalp haha man är ju inte direkt 20 längre :)
Är det någon som äter åksjukepiller? Jag mår illa från morgon till kväll det tar knäcken på mig :(
[quote=80748503][quote-nick]Anonym (Baby#2) skrev 2020-11-05 07:36:06 följande:[/quote-nick]
Jag ska nog börja äta postafen idag, för jag klarar inte av att jobba så som det ser ut just nu. Jag förstår dig helt och hållet, jag är också helt knäckt.
Tog en halv postafen nyss. Hoppas det räcker :/ har inte mått såhär illa med tidigare barn... Har inte varit gravid på 8 år så inte 20 längre haha
Är det någon mer som blir som förbytt med alla dessa hormoner i kroppen? :( min sambo tycker inte det är kul jag vill helst slippa se honom och alla andra förutom mina barn.......
Ja väldigt jobbigt att känna så!! Först var jag överlycklig med allt nu känner jag mig som förbytt :( hoppas det lägger sig snart.
Skönt att höra er berätta detta. Ska tillägga att det har gått väldigt fort separerade i mars och nytt förhållande I samma veva.... Så gravid efter ett halvår... Innan lör för en v sen var jag lycklig o kär nu bara illamående o stör mig på allt o vill ge mina barn allt. Detta är hans första barn och min absolut sista graviditet. Ska hålla ut :)
Hej alla :) hur går det för er? Här har man legat i corona och sen har en stor cysta på äggstock spruckit... Så varit lite jobbigt sista tiden. Missade mitt kub och funderar nu på att inte ta kub iallafall... Är det någon som känner sig öm typ livmodern livmoderhalstapp? Typ när jag sätter mig ner ömmar det lite innefrån... Kanske är det äggstocken som är lite öm efter min stora cysta som sprack. Trodde ärligt att jag fick missfall, ambulans in på akut morfin mm.... Herre. Går in idag I vecka 14 :) kram på er. Förresten någon som är ifrpn Kungsbackaområdet?
Någon mer som haft småblödningar sent? Går in i vecka 21 imorgon