• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Sexlicens
    Matilda03 skrev 2020-09-24 20:34:56 följande:

Åh äldre män med karisma, kunskap och snygg kropp. Känslan av att dom vill ha en, att få den blicken som gör att man vet det, när man inte har agerat på det. Bygger upp mycket fantasier och kåthet..

Härligt beskrivet:)

Danne i Värmland
  • Anonym (enriktigkarl)
    Anonym (Oskyldigt) skrev 2020-09-24 21:01:48 följande:

Ja blir galet kåt när min kvinna blottar sig oskyldigt utan att veta om det. Exempel: När hon städar hemma utan BH och böjer sig så man ser brösten i den öppna urringningen på tröjan. Eller när de öppna sov shortsen har glidit upp när hon sitter i soffan så man får se lite av musen.

Men det bästa är när hon kollar porr på TVn via Chromecast och onanerar när jag spelar online med kompisar i rummet bredvid. Så sexigt när jag kommer förbi för att hämta något från kylen och hon total ignorerar mig och fortsätter med sina leksaker. Brukar alltid smaka lite på henne då, he he.

Menar du att hon sitter och kollar på porr och onanerar när du har kompisar hemma?
    Är det så tror jag ärligt att hon vill bli påsatt av er alla, har du frågat henne?
  • Anonym (Kåtfia)

Jag blir jäkligt kåt av att sexchatta med någon jag inte känner men har jäkligt skön kemi med.

• Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-25 07:24:00 följande:

Jag blir jäkligt kåt av att sexchatta med någon jag inte känner men har jäkligt skön kemi med.

Prova mig då..p....m
  • Gaskarl

Jag gillar också att sexchatta, det är spännande och härligt. Jag tyckte om det du skrev tidigare i veckan om kyssar och hångel och skulle gärna fortsätta att skriva med dig..
  • KimLinnefeldt

Ja, en av mina långa lustar, mycket på IX
  • Anonym (Kåtfia)
    Gaskarl skrev 2020-09-25 09:06:43 följande:

Jag gillar också att sexchatta, det är spännande och härligt. Jag tyckte om det du skrev tidigare i veckan om kyssar och hångel och skulle gärna fortsätta att skriva med dig..

Jag vet att du skulle vilja göra det. Känner tyvärr inte den där kemin så sorry:) Men kul att jag gör dig nyfiken.
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-25 12:47:32 följande:

Jag vet att du skulle vilja göra det. Känner tyvärr inte den där kemin så sorry:) Men kul att jag gör dig nyfiken.

Tack för rakt och ärligt svar.
  • Stefano82

Prova med mig i p m!
  • Anonym (Kåtfia)
    Stefano82 skrev 2020-09-25 12:56:54 följande:

Prova med mig i p m!

Just nu är jag nöjd med de kontakter jag har. Men man vet aldrig när Fitfia får lust =)
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?