• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Anonym (Oskyldigt)
    Anonym (enriktigkarl) skrev 2020-09-25 06:42:43 följande:

Menar du att hon sitter och kollar på porr och onanerar när du har kompisar hemma?

Är det så tror jag ärligt att hon vill bli påsatt av er alla, har du frågat henne?

Ha ha, nä. Lite dåligt formulerat. Ja spelar med vänner som är online. Inte hos oss irl. Men ja, vi skulle båda vilja att fler män får njuta av henne. Vi tänder båda på tanken att hon blir "använd" av andra män. Den utåt sett normala frun/mamman (34 år) som innerst inne är hämningslös sexuellt. Som gärna tar hand om sina kompisars män i det dolda.
  • Anonym (Happy)

Jag blir så upphetsad av kvinnor med mycket smink

• Anonym (snuskprinsen)

Kvinnor och grova kukar.

• Anonym ((mogna fruar))
    Anonym (Happy) skrev 2020-09-25 18:15:52 följande:

Jag blir så upphetsad av kvinnor med mycket smink

+1    
    Mogna kvinnor lte "lyxiga" i sin klädsel, smink och smycken.
  • Anonym (Happy)

Nejdå behövs inte,så länge det har en utstrålning, sminket mycket smink.det är väldigt porrigt

• Anonym (Jonas 33)

Det är konstigt kanske men jag blir väldigt kåt när fantaserar att min syster blir knullad.

• Anonym (L)

Jag gillar att skriva snusk och smsa texten till både män och kvinnor.

• Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-09 23:48:20 följande:

Jag blir kåt av själva kåtheten. Att våga släppa på alla hämningar. Sen blir jag fruktansvärt kåt av att suga kuk. Jag fullkomligt älskar det. Går för mig många gånger genom den egna njutningen tillsammans med partners njutning. Så jäkla skön känsla.

Shit vad det här gjorde mig kåt Fia. Jag älskar när tjejer uttrycker sin lust och bara släpper hämningarna :)
  • Anonym (Kåtfia)
    Letitdream skrev 2020-10-03 10:34:12 följande:

Shit vad det här gjorde mig kåt Fia. Jag älskar när tjejer uttrycker sin lust och bara släpper hämningarna :)

Härligt att va lite små kåt så här en lördagsmorgon..

Förutom det ovannämnda, vad är det mer som gör dig kåt?
  • Letitdream
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-03 10:40:07 följande:

Härligt att va lite små kåt så här en lördagsmorgon..

Förutom det ovannämnda, vad är det mer som gör dig kåt?

Visst är det :)

Älskar verkligen en riktigt skön avsugning av en tjej som uppenbart älskar det. Gillar att få retas och egga. Att bli teasad själv är också så upphetsande. Och veta att tjejen blir kåt av min kåthet. Att man triggar varandra.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?