• Anonym (Nyfiken)

Vad får er att bli kåt?

Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.

• Svar på tråden Vad får er att bli kåt?
  • Smed75
    Dreamday skrev 2020-10-09 21:00:24 följande:

Lätta skulle man väl inte säga fast många killar tänker kanske lika om en kvinna tex drar sin tunga över läppen. Men gäller ju att se vad som uppmärksammas och inte.

Jo så är det ju så klart.. alla har vi nog våra knep för att få ligga ..ha ha
  • Anonym (Glenn Medeiros)

Jag blir kåt av att må bra. När jag ätit något gott, kurar ihop under en filt och det regnar ute. När det är mysigt och man mår bra, typ. Då vill jag föra ner en hand i tjejens trosor och massera henne våt.

Andra saker jag blir kåt av:
    - alkohol
    - när min tjej är naken utomhus, så att andra kan se (t ex när vi nakenbadar på natten)
    - jag blir kåt av att bada naken i avskildhet. Inte när folk är runomkting, men när det skulle kunne dyka upp någon rent teoretiskt. Känner mig härligt i samklang med naturen då, och får ofta stånd spontant (jag brukar inte göra det bara för att det gör mig kåt, utan det är något som ofta är praktiskt att göra efter en löprunda).
    - doften av min tjejs fitta (gillar inte fittdoft generellt, men hennes är speciell)
    - att höra grannar ha sex, eller veta att grannar hör när man själv har det (bor i lägenhet). När jag hör att grannen just kom hem, när man börjat sexa, så blir jag dubbelt så kåt och högljudd. Har märkt att det gäller för min tjej också.
    - tjejer som är intelligenta och bildade. Blir otroligt kåt av att de kan slå om från att vara kyligt intellektuella och sarkastiska, till att bli ordlösa, glansiga ögonen och bara vilja ha kuk. Och sedan är det en sådan ego-boost att en smart tjej vill knulla med just mig, att just hon tar risken att bli på smällen med mig.
    - att bara se en snygg och intressant rumpa, helst i leggings. Kan stå i mataffären och se någon tjej bakifrån. Tänker på att bara dra ner leggingens och trosorna, och tränga in i en redan våt, hårig fitta. Det är en galen dröm, som gör mig hård direkt.
    - jag blir kåt av avskilda platser. Det kan vara en mörk källare eller en enslig skogsdunge. Känner plötsligen typ "...ingen kan ju se oss här". Har stannat bilen ibland på de mest osannolika platser ibland och tagit tjejen mot ett träd eller på en filt på marken.

• Boobiesarepoetryinmotion

Stora bröst i gungning !

• Anonym (Theådåra)

Jag har extrema tuttar

• Stefano82
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-30 11:08:09 följande:

Jag har extrema tuttar

Ok, låter kul, hade varit kul att se dem.
  • Anonym (Mindre)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-30 11:08:09 följande:
    Jag har extrema tuttar
    Och jag har små söta tuttar 
  • Anonym (Blah)
    Anonym (Mindre) skrev 2020-10-30 14:51:13 följande:

Mycket bättre än stora tuttar
  • Stefano82
    Anonym (Mindre) skrev 2020-10-30 14:51:13 följande:

Personen som heter theådåra är troll, är med i många blogg inlägg, men har ej visat upp något, små tuttar är mkt finare än stora, jag är mer intresserad av b och c kupa.
  • Anonym (Mannen)

Blir kåt när jag ser min sambos snygga ben....helst när hon har

snyggt nylon och stiletter...

Hon vet dessutom om att jag blir kåt då.

• ano1
    Anonym ((mogna fruar)) skrev 2020-09-25 18:42:33 följande:

+1    

Mogna kvinnor lte "lyxiga" i sin klädsel, smink och smycken.

Håller med till fullo.

Älskar att ge kvinnor lyx och flärd.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?