Vad får er att bli kåt?
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Vad är det som får er att bli kåt? Och när blir ni som kåtast, hemma, på jobbet eller när ni är i väg? Berätta gärna, så spännande och nyfiken på vad alla går igång på.
Snygga svarta tatueringar gör mig kåt. Stora och många ska det vara.
Det är mera praktiskt att ha mindre tuttar och dom håller sig ju fasta rätt så länge också
Det är konstigt kanske men jag blir väldigt kåt när fantaserar att min syster blir knullad.
Det är mera praktiskt att ha mindre tuttar och dom håller sig ju fasta rätt så länge också Jag misstänkte att det var ett troll för jag har sett en del inlägg som hen har skrivit i andra trådar.
Vist är dom för dom håller formen bättre är stora tuttar och mina är nog fasta i många år till för jag har bara a kupa
Jag älskar att kåta upp den andra med speciella blickar och rörelser. Ju mer jag ser att han vill ha mig ju kåtare blir jag.
Åh äldre män med karisma, kunskap och snygg kropp. Känslan av att dom vill ha en, att få den blicken som gör att man vet det, när man inte har agerat på det. Bygger upp mycket fantasier och kåthet..
Olika från gång till gång. Klassikern är ju a la 1980 vitt vin och räkor om man måste välja något.
Olika från gång till gång. Klassikern är ju a la 1980 vitt vin och räkor om man måste välja något.
Det som gör mig mest kåt är att köra oskyddat och veta om att killen kan göra mig gravid. Och att veta hur gärna han vill göra mig gravid när han sprutar i mig. Det är top noch!