Inlägg från: Anonym (Kåtfia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåtfia)

Vad får er att bli kåt?

Jag blir kåt av själva kåtheten. Att våga släppa på alla hämningar. Sen blir jag fruktansvärt kåt av att suga kuk. Jag fullkomligt älskar det. Går för mig många gånger genom den egna njutningen tillsammans med partners njutning. Så jäkla skön känsla.

• Anonym (Kåtfia)
    Gaskarl skrev 2020-09-21 09:28:41 följande:

Riktigt bra kyssar gör mig kåt.

Eller hur!! Så underbart upphetsande med heta kyssar med massor av passion. Lite skönt hångel blir jag otroligt kåt av.
  • Anonym (Kåtfia)
    Gaskarl skrev 2020-09-21 16:12:10 följande:

Precis, åh, vad jag kan sakna ordentligt hångel och varma kyssar, bara jag känner läpparna och tungorna mötas blir jag hård, ja, bara att skriva om det. :)

Lika mycket som jag verkligen kan längta efter att bli förförd, upptryckt och påsatt mot en vägg så är väl just kyssar och hångel som man kan sakna när man levt i en lång reaktion. Det här underbart pirriga. Det gör mig kåt. Vrålkåt
  • Anonym (Kåtfia)
    Gaskarl skrev 2020-09-21 18:40:38 följande:

Ett sånt härligt råknull, som kan ske vart som heldt med rätt person. Haha, ja, hångel och gammaldagspetting till första sprut/orgasm, sedan lugnt med kyssar och mycket smek..Underbart.. Fan, härligt sugen nu.

Jag me...:)
  • Anonym (Kåtfia)

Jag blir jäkligt kåt av att sexchatta med någon jag inte känner men har jäkligt skön kemi med.

• Anonym (Kåtfia)
    Gaskarl skrev 2020-09-25 09:06:43 följande:

Jag gillar också att sexchatta, det är spännande och härligt. Jag tyckte om det du skrev tidigare i veckan om kyssar och hångel och skulle gärna fortsätta att skriva med dig..

Jag vet att du skulle vilja göra det. Känner tyvärr inte den där kemin så sorry:) Men kul att jag gör dig nyfiken.
  • Anonym (Kåtfia)
    Stefano82 skrev 2020-09-25 12:56:54 följande:

Prova med mig i p m!

Just nu är jag nöjd med de kontakter jag har. Men man vet aldrig när Fitfia får lust =)
  • Anonym (Kåtfia)
    Letitdream skrev 2020-10-03 10:34:12 följande:

Shit vad det här gjorde mig kåt Fia. Jag älskar när tjejer uttrycker sin lust och bara släpper hämningarna :)

Härligt att va lite små kåt så här en lördagsmorgon..

Förutom det ovannämnda, vad är det mer som gör dig kåt?
  • Anonym (Kåtfia)
    Letitdream skrev 2020-10-03 10:49:33 följande:

Visst är det :)

Älskar verkligen en riktigt skön avsugning av en tjej som uppenbart älskar det. Gillar att få retas och egga. Att bli teasad själv är också så upphetsande. Och veta att tjejen blir kåt av min kåthet. Att man triggar varandra.

Ler, just precis så. Man triggar varandra.. Tänker att teasa ingår liksom. Från båda parter. Men det får inte bli överdrivet.

Jag har kommit flera gånger genom avsugning och ingen annan stimulering. Gillar också när det övergår i ren munknullning. Älskar känslan att knappt kunna andas :)
  • Anonym (Kåtfia)
    Letitdream skrev 2020-10-03 10:59:52 följande:

Du triggar mig just nu kan jag säga ;) Vad är det du gillar med att suga kuk och vad gör dig upphetsad utöver det?

Smaken- doften av kuk gör mig otroligt upphetsad. Men framförallt att se sin partner njuta och ge sig hän. Släppa allt för en stund. Sen gillar jag ju som sagt att ta kuken långt ner i halsen så man få jobba lite kräkreflexerna. En utmaning som jag fixar alldeles utmärkt... har jag hört:)
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?