• Gaskarl

Vad får er att bli kåt?

Riktigt bra kyssar gör mig kåt.

• Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-21 16:04:43 följande:

Eller hur!! Så underbart upphetsande med heta kyssar med massor av passion. Lite skönt hångel blir jag otroligt kåt av.

Precis, åh, vad jag kan sakna ordentligt hångel och varma kyssar, bara jag känner läpparna och tungorna mötas blir jag hård, ja, bara att skriva om det. :)
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-21 18:36:05 följande:

Lika mycket som jag verkligen kan längta efter att bli förförd, upptryckt och påsatt mot en vägg så är väl just kyssar och hångel som man kan sakna när man levt i en lång reaktion. Det här underbart pirriga. Det gör mig kåt. Vrålkåt

Ett sånt härligt råknull, som kan ske vart som heldt med rätt person. Haha, ja, hångel och gammaldagspetting till första sprut/orgasm, sedan lugnt med kyssar och mycket smek..Underbart.. Fan, härligt sugen nu.
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-21 21:38:39 följande:

Jag me...:)

Hur är det med dig idag, lugnare?
  • Gaskarl
    Matilda03 skrev 2020-09-24 20:34:56 följande:

Åh äldre män med karisma, kunskap och snygg kropp. Känslan av att dom vill ha en, att få den blicken som gör att man vet det, när man inte har agerat på det. Bygger upp mycket fantasier och kåthet..

Fint förklarat, du vet vad du gillar.
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-25 07:24:00 följande:

Jag blir jäkligt kåt av att sexchatta med någon jag inte känner men har jäkligt skön kemi med.

Prova mig då..p....m
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-25 07:24:00 följande:

Jag blir jäkligt kåt av att sexchatta med någon jag inte känner men har jäkligt skön kemi med.

Jag gillar också att sexchatta, det är spännande och härligt. Jag tyckte om det du skrev tidigare i veckan om kyssar och hångel och skulle gärna fortsätta att skriva med dig..
  • Gaskarl
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-09-25 12:47:32 följande:

Jag vet att du skulle vilja göra det. Känner tyvärr inte den där kemin så sorry:) Men kul att jag gör dig nyfiken.

Tack för rakt och ärligt svar.
Svar på tråden Vad får er att bli kåt?