Anonym (Maria) skrev 2020-07-23 13:40:50 följande:
Frågan är alltså om rumpan på bilden är liten och tight.
Varför är det så att små tighta rumpor idag ses som okvinnliga? Enorma rumpor med celluliter hyllas i media (Kim Kardashian med anhang), medan kvinnor som är begåvade med små fasta rumpor ignoreras eller görs narr av.
Varför är det så här? Vi vet alla att vad som uppfattas som sexigt till stor del har med sociala normer och mode att göra. Varför är det normalt idag att ha en stor, fet rumpa?
Jag är en man på 23 år och har varit med lite alla möjliga storlekar. Det är på ett sätt nice att se en stor rumpa i reverse cowgirl eller i doggy, men inte en tjock röv utan en vältränad sådan. Det är väl för att tjejen är tränad då antar jag, precis som att en kille enligt de flesta blir mer attraktiv med lite muskler. Men en liten men välformad röv är också väldigt sexigt.
Det osexigaste är dock en liten och otränad/hängig röv, då finns det nada. Om en stor röv är otränad så kan det ändå finnas lite som får igång mig, men om den är tränad så är inte stor, inte liten, utan nästan exakt mellan perfekt.